Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een FormD T1 met een Modultra LoBo.
Nu wil ik bij highflow een XSPC TX240 en zou ik graag advies willen welke slang en koppelingen ik het beste kan gebruiken.
En ook een advies voor de waterpomp wordt op prijs gesteld.
10/13mm (3/8'' - 1/2'') Slangen voor waterkoeling PC kopen bij HighFlow.nl. Ruim assortiment met diverse dikten en toebehoren. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
www.highflow.nl
Op de Modultra LoBo past een DDC pomp, daarvoor kan je deze nemen:
EK-Loop DDC 4.1 PWM Motor 3831109911129 EKPomp kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
Fittingen 8/11mm (5/16" - 7/16'') voor PC waterkoeling kopen bij HighFlow.nl. Ruim assortiment met diverse grootte en toebehoren. ✅ Gratis verzending va €150 ✅ Altijd Euroknallers
www.highflow.nl
Of je 90 graden fittingen nodig hebt, is afhankelijk hoe je de slang gaat aansluiten op het waterblok, radiator, reservoir etc.
Wanneer je strakke hoek moet maken met de slang en daardoor een knik in de slang ontstaat, dan kan je dat oplossen met een 90 graden fitting/adapter.