Ach ik weet nu wel wat voor TRIESTE gasten hier op het forum zitten. Het trieste vriendjes politiek is hier wel heel groot. Het is wel waar dus, dat je hier niet knap geholpen kan worden door jullie.
als je accepteerd word is alles oke, maar als je ergens over valt krijgt je iedereen tegen je.
Voor mij is het zoiezo duidelijk dat de mensen hier niet welkom zijn als je op iemand iets verteld.
Laat jullie trieste gasten hier gezellig met elkaar bunkeren en onder de steen leven. Voor mij is het klaar hier, ik ga wel naar andere websites toe waar je wel gewaardeerd word en op wat voor manier dan wel iets mag neer zetten, zonder dat je word afgeblaft door trieste figuren zoals jullie!
Het leukste van alles is, dat eigenlijk 1 persoon serieus heeft gereageerd, van probeer dit of dat eens, de rest is alleen maar flauwekul en dat al met zoveel reacties!
Zal geen adios of bye zeggen, eerder opgerot staat netjes! Ik zal menig mensen in iedergeval mededelen dat ze hier niet welkom zijn en de andere die al weg zijn gejaagd door jullie inderdaad beamen,dat jullie niks leren.