VendettaNL87
New member
Beste mede forumers,
Graag wil ik mijn pc "in een wand" gaan inbouwen en dan ook meteen een custom waterkoeling gaan bouwen omdat ik dit gewoon heel mooi vind uitzien.
Tevens wil ik over een tijdje mijn setup gaan overclocken. ( niet super veel )
Het gedeelte wat zichtbaar word in de wand is het moederboard + gpu en de reservoirs, de voeding en ssd hoeven voor mij niet persee in het zicht te zijn.
Momemteel is dit mijn setup;
Intel 6700K CPU
Corsair H100i GTX waterkoeling
Asus maximus hero 8 Mobo
MSI GTX 970 4g Gaming ( word misschien vervangen door een 1080 )
16gb Corsair vengeance ddr4
Samsung 950 pro 256 gd m2 ssd
Samsung 850 500 gb ssd
Corsair 750 watt voeding
Gezien dit mijn eerste custom build word zou ik graag jullie advies willen over welke hardware ik het beste kan gebruiken en eventueel andere tips.
Budget maakt niet zo heel veel uit aangezien ik graag wat meer betaal voor kwalitatief goede spullen.
Graag zou ik 2 rechtopstaande reservoirs willen en groene koelvloeistof omdat ik dit wel mooi vind qua looks.
Daarnaast wil ik graag met buis werken met zo weinig mogelijk bochtstukjes.
Ik zal dus buis moeten buigen maar volgens mij is dit niet zo lastig ?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gr Marko
Graag wil ik mijn pc "in een wand" gaan inbouwen en dan ook meteen een custom waterkoeling gaan bouwen omdat ik dit gewoon heel mooi vind uitzien.
Tevens wil ik over een tijdje mijn setup gaan overclocken. ( niet super veel )
Het gedeelte wat zichtbaar word in de wand is het moederboard + gpu en de reservoirs, de voeding en ssd hoeven voor mij niet persee in het zicht te zijn.
Momemteel is dit mijn setup;
Intel 6700K CPU
Corsair H100i GTX waterkoeling
Asus maximus hero 8 Mobo
MSI GTX 970 4g Gaming ( word misschien vervangen door een 1080 )
16gb Corsair vengeance ddr4
Samsung 950 pro 256 gd m2 ssd
Samsung 850 500 gb ssd
Corsair 750 watt voeding
Gezien dit mijn eerste custom build word zou ik graag jullie advies willen over welke hardware ik het beste kan gebruiken en eventueel andere tips.
Budget maakt niet zo heel veel uit aangezien ik graag wat meer betaal voor kwalitatief goede spullen.
Graag zou ik 2 rechtopstaande reservoirs willen en groene koelvloeistof omdat ik dit wel mooi vind qua looks.
Daarnaast wil ik graag met buis werken met zo weinig mogelijk bochtstukjes.
Ik zal dus buis moeten buigen maar volgens mij is dit niet zo lastig ?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gr Marko