• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

@ flythe,

Ik heb behoorlijk schik van dat gekke ding. Loopt 75 km/h op de teller, met een verbruik van 1:45 of hoger. Haal makelijk 280 km op 1 tank! (a 9 / 10 eurie).

Kocht m van een collega, teller stond op 18000. Ergens bij de 23.000 (tijdens de zomer), had ik een probleem, bleek een verbrande luchtinjector te zijn. ca. 2 maanden terug liep er een krukas lager vast. Behalve dat geen problemen.
 
@chiller

Op dit moment ben ik druk bezig met het opzetten van een drift team :p

We gaan die project met 4 man opstarten, en word ondersteund door school.

Heb der best zin in :p

Maar jij koopt dan wss een gt-t of iets dergelijks, rwd dus. Ik wil ooit graag een gt-r, gewoon voor dayly drive.
 
idd, k heb extreme en dure hobby's, k weet t , vrouw zegt t iedere maand hahahahahah.

@ Geenidee : hoe word ondersteund door school? Driftschool ??
En idd, k ga voor Rwd gaan, , maar k reed er ook iedere dag mee na het werk met 200sx totdat ik hem niet meer door de keuring kreeg, hier in belgie zijn ze streng.
Zoek je nog iemand voor je drift team?

Bekijk dit filmpje eens, is 4x4 drift, echt de max, dit noem k je auto ondercontrole hebben bij driften, beste filmpje ooit gezien :http://video.kenblockracing.com/fla...d=204&media_id=9183&bgcolor=FFFFFF&autoplay=0
 
@ flythe,

Ik heb behoorlijk schik van dat gekke ding. Loopt 75 km/h op de teller, met een verbruik van 1:45 of hoger. Haal makelijk 280 km op 1 tank! (a 9 / 10 eurie).

Kocht m van een collega, teller stond op 18000. Ergens bij de 23.000 (tijdens de zomer), had ik een probleem, bleek een verbrande luchtinjector te zijn. ca. 2 maanden terug liep er een krukas lager vast. Behalve dat geen problemen.

Injectie is idd heel erg zuinig, ik rij nu hooguit 1:25 als k niet te hard ga :p.

Ik had telkens problemen met de bekabeling, alle draadjes gingen 1 voor een scheuren (kabelbreuk) dus toen deed de start het niet meer, injectiesensor bleef hangen, accu werd leeggetrokken etc., vond ik wel jammer was een mooie scooter die lekker optrok tot de 70km/h (zat denk ik een begrenzer op).
 
ik rij:

de auto van mn moeder:

ni_micra_9302_BG.jpg


gewicht/vermogenverhouding bij lage versnellingen is zeer uit balans, trekt teveel voor het gewicht :D

Auto van mn broertje:
20.jpg


en zo nu en dan in mn hobbybak:
Hermes8024.jpg
8000 serie (gemiddeld 1.000.000 op de teller)

mijn favorieten:
Hermes1203.jpg


Hermes1706.jpg
<< trekt, tjonge jonge. trekt een NORMAAL persoon in een luxe wagen eruit.

Hermes1733.jpg




mijn lesbak:
Hermes1241.jpg
 
Laatst bewerkt:
@chiller

Met 4x4 kan je alleen power driften.

Verder word het door school ondersteund dmv sponsering, we krijgen van hun de auto en t spuitwerk word verzorgt. Verder kunnen we opschool sleutelen en dit opschrijven als stage dagen. En hulp vanuit school kunnen we ook altijd krijgen.
 
life begins at 9000 rpm ...



Staat op de kenteken plaat houder van me overbuurman. Die auto zou ik opzich ook best willen hebben, maar is niet leuk om 2 de zelfde auto's in de straat te hebben.


Foto_s_0023.jpg

Foto_s_0021.jpg



(foto's motorruim niet helemaal meer up-to-date)


Deze stond samen met nog een stel type-r's laatst in de straat. Ook erg leuk.


[ame]http://nl.youtube.com/watch?v=Bc55fQfQggw[/ame]
 
werd meestal gevraagd om m neer te zetten (zoals op de fotos ) bij een meating en bij de release van fast and the furious stond hij bij de ingang van de bios in rotterdam :) waren leuke tijden

maar ooit zal ik weer een v-tec hebben dat staat vast
 
Laatst bewerkt:
Niet dat iemand dat boeid maar ik rij een renauld traffic: enkele cabine, verlengd, mettallic blauw, 140 PK diezelmotor, 6 versnellingingen, side-bar,s.....................bla bla bla



Ik wil graag rijden: mettallic grijze V.W Transporter T5 automaat, 170 PK diezelmotor, Full options, leder
 
De AE86 is ook een van mijn favo auto's :D

Persoonlijk vind ik de Initial D versie de mooiste die er is, dat plaatje van jouw Killerbee doet hem onrecht :p

ae86.jpg


Ik heb thuis ook nog een model 1:18 staan van deze auto :D

PS: berichtje word getypt vanuit de RS hopelijk doet de link het goed :033: en ik ga verder met mijn :icon_jook: biertje
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan