+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: horizontale loop vullen

Junior Member thomas164 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 24-Apr-18
    Credits
    262
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

horizontale loop vullen

beste, ik ben nog aan het wachten op mijn bestelling, dus hierbij nog even wat informatie inwinnen!
    mijn pomp/reservoir komt aan de onderkant van mijn case horizontaal te liggen maar nu is mijn vraag hoe ik deze het beste kan vullen?

iemand tips?

thanks

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.854.165
    Mentioned
    209 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    118
    Let op dat jouw pomp altijd voldoende water toevoer krijgt (het beste is dus onder het reservoir plaatsen).

Voor het vullen kan je een T-splitter aan de top of bodem van het reservoir gebruiken (als je niet genoeg G1/4 porten over hebt).
    De ene ingang/uitgang gaat door naar de loop en de andere kan je gebruiken als fillport.

9 jaar terug had ik het zo gedaan in een systeem

Helemaal links zie je een metalen "pijp" naar boven lopen, dat was mijn vulpunt.

Junior Member thomas164 is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 24-Apr-18
    Credits
    262
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    ik ga voor het gemak toch geen horizontaal reservoir plaatsen. dit zal mijn loop worden.

zal dat goed zijn?
    naamloos.jpg

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    1.854.165
    Mentioned
    209 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    118
    Dat moet prima werken

+ Plaats een Reactie