Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=QWGSBO0NohY]YouTube - Brazil vs Ivory Coast (3-1) cheating goal (fifa)[/ame]
Met handen en voeten... teruglopend naar de middenstip vroeg de scheids de speler nog even met een gebaar naar de borst dat de bal ook werkelijk tegen de borst kwam. Uiteraard bevestigde die speler dat met een brede grijns van oor tot oor.
Lullig voor Ivoor Kust, want 1-0 is totaal iets anders dan 2-0 tegen een land als Brazilië.
Net even een stukje van NED-JAP in HD gedownload. Ziet er een stuk beter uit dan met digitale tv.
Vooral die beelden op afstand. De spelers zijn dan vrij scherp en het gras ook. Behalve wanneer de camera begint te zwaaien, dan is het gras niet scherp meer, maar dat zal ook wel met de kwaliteit van m'n tv te maken hebben. (Samsung LE32B650)
Maar je ziet nog niet of ze wel of geen contactlenzen dragen, zoals in die UPC reclame.
Stukje gezien van Italië - Slowakije..
waarom speelde Buffon niet mee eigenlijk? :S
Kansen zat gehad maar die ene die dus tegengehouden werd door een verdediger zat dus eigenlijk wel.
Denk als Buffon mee speelde hadden ze denk wel gewonnen aangezien die goals niet echt superb waren AUB verder geen discussie hierover
Buffon heeft last van een lichte hernia. Maar Italie heeft ondermaats gepresteerd. De eerste wedstrijd met Buffon erbij was het ook al niet veel beter.
Pas de laatste 20 min van vanmiddag leek het er een beetje op van wat ze kunnen, maar verdedigend was het evengoed nog on-italiaans slecht. Cannavaro was geen schim van de speler die hij vier jaar geleden was.
Vanmiddag was wel de eerste echt spannende wedstrijd die ik tot nu toe gezien heb. Het matige niveau is verder ook een beetje te danken aan het overschot aan B-voetballanden in de eerste ronde. Die ploegen gaan tegen een sterke tegenstander 90 minuten met elf man voor het doel staan.
In de knock-out fase gaan de betere wedstrijden pas komen. :023:
Tegen Brazilië zal het idd erg lastig worden. Die mogen namelijk af en toe hun handen erbij gebruiken.
Slowakije moeten ze normaal gesproken kunnen hebben; wat ze tegen Italië hebben laten zien was hun piek wat voetbal betreft. Italië speelde hun slechtste wedstrijd ooit.
Nederland heeft een sterker wapen dan bv de handen bijna ongestraft mogen gebruiken: ---> slaapverwekkend voetbal met zo nu en dan een snelle aanval. Is een dodelijk wapen, zeker wanneer de tegenstander flitsend combinatievoetbal verwacht.
Deze tactiek lijkt overigens wel door de meeste ploegen in de eerste ronde gehanteerd te zijn.
Maar vanaf morgen gaat het toernooi pas echt beginnen. Vooral die twee wedstrijden op zondag lijken me erg mooi en die laatste tussen Spanje en Portugal.
speciaal voor het wk een tv gekocht, daarvoor keek ik altijd op mijn monitor naar films edd. En nu zit ik met mijn highflow oranje fluitje op de bank te kijken