P peetje New member 5 juli 2010 #61 zullen we t morgen gaan halen ???? duimen duimen ben niet zo'n hele grote voetbalfan maar nu ned. verder gekomen is wordt t leuk..... HUP HOLLAND......
zullen we t morgen gaan halen ???? duimen duimen ben niet zo'n hele grote voetbalfan maar nu ned. verder gekomen is wordt t leuk..... HUP HOLLAND......
Dark-NighT New member 6 juli 2010 #63 k.3nny zei: Eerste x WK halve finales voor NL toch? Klik om te vergroten... Nah 4e keer in historie. Hoewel ik voetbal zelf echt eenorm boring vind, hoop ik stiekem toch dat we winnen, beetje nederlands trots mag wel xD
k.3nny zei: Eerste x WK halve finales voor NL toch? Klik om te vergroten... Nah 4e keer in historie. Hoewel ik voetbal zelf echt eenorm boring vind, hoop ik stiekem toch dat we winnen, beetje nederlands trots mag wel xD
Vissa Vissa! 6 juli 2010 #64 k.3nny zei: Eerste x WK halve finales voor NL toch? Klik om te vergroten... Gekkehuis! In 1974 en 1978 hebben we in de finale gestaan!
k.3nny zei: Eerste x WK halve finales voor NL toch? Klik om te vergroten... Gekkehuis! In 1974 en 1978 hebben we in de finale gestaan!
P peetje New member 6 juli 2010 #68 ooooooow hahahhahhahaaaa kan je nagaan hoe voetbalfan ik ben hihihi maja was toch mooi toen met Gullit en van Basten....ik heb de spelersbus nog over de A2 zien komen stapvoets al t volk erom heen gaaf....
ooooooow hahahhahhahaaaa kan je nagaan hoe voetbalfan ik ben hihihi maja was toch mooi toen met Gullit en van Basten....ik heb de spelersbus nog over de A2 zien komen stapvoets al t volk erom heen gaaf....
Vissa Vissa! 6 juli 2010 #70 Nederland in de finale! V. Bronckhorst mooiste WK goal tot nu toe, zonder twijfel!
P peetje New member 6 juli 2010 #72 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we gaan naar de finaleeeeeeee man man wat was t spannend.......zat met kromme tenen maar we hebben t weer geflikt woohooooo
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa we gaan naar de finaleeeeeeee man man wat was t spannend.......zat met kromme tenen maar we hebben t weer geflikt woohooooo
HighSpeed^ Destinasian' 6 juli 2010 #74 Spannend nog tot op de laatste minuut toe Alhoewel ik me soms irriteerde aan die scheids..
Freddy Administrator Forumleiding 6 juli 2010 #77 Waarom kreeg Van Bommel op het laatst nog een gele kaart? Ik heb niet gezien wat voor overtreding hij deed :S
Waarom kreeg Van Bommel op het laatst nog een gele kaart? Ik heb niet gezien wat voor overtreding hij deed :S
Vannos upgrading....... 7 juli 2010 #78 volgens mij haalde hij die gast daarvoor nog onderuit, waarna hij ( van bommel ) met pijn in de borst wegliep. en daarna terug kwam en geel kreeg. beetje vreemd maargoed We have won was spannnend
volgens mij haalde hij die gast daarvoor nog onderuit, waarna hij ( van bommel ) met pijn in de borst wegliep. en daarna terug kwam en geel kreeg. beetje vreemd maargoed We have won was spannnend
Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 7 juli 2010 #79 Doet er niet toe we hebben gewonnen en dat is het belangrijkste We are the champions !!!
P peetje New member 7 juli 2010 #80 na vanaaf weten we wie onze tegenstander wordt....ik hoop op Spanje en jullie ???