Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik dacht zoiets.... Ik weet niet of het helemaal correct is.. pomp kan je evt voor de onderkant van je res doen, zodat de afstand tussen res/pomp en pomp/cpu wat kleiner wordt.
Volgorde maakt niet zo veel uit, je moet gewoon zorgen dat je een zo korte mogelijke slang route hebt.
wat precies het beste is weet ik niet, zul je waarschijnlijk toch echt zelf achter moeten komen
Ik weet niet of je de onderdelen al hebt of dat je nog moet gaan bestellen. Ga je voor een rad360 of 240 bovenin? Ik heb namelijk wel gemerkt dat de kast soms toch best klein lijkt met alles erin. Ik heb dan wel een rad onderin en daar mn pomp + top + res gelijk op. Bij het plaatje van saviour zou ik niet weten waar je fill port komt. Ik heb deze bovenop het res gedaan.
Let trouwens ook op de inlet en outlet van de pomp.
Zoals op het plaatje is het nu verkeerd, de inlet is aan de "linker kant" van de pomp, de "bovenkant" is de outlet, van daaruit moet het dus richting de blokken gaan.