Ik wil binnenkort mijn H150ipro van Corsair de deur uit doen en de costumloop zijn entree willen laten maken.
Ik heb het meeste al genoteerd wat ik wil gaan aanschaffen, alleen ben ik er nog niet overuit welke radiator ik wil gaan nemen.
-EK-Coolstream Classic PE 360 45mm dik (FPI-13)
-EK-Coolstream PE 360 (triple) 38mm dik (FPI-19 (split fin)
Welke zou het beste zijn om mijn 9900K het koelst mogelijk te houden?
Qua fans maak ik gebruik van de Corsair LL120 rgb fans (2200rpm)
Met de huidige cooling (h150ipro) wordt de cpu met een stress test van 2 uur met realbench 85c max, tijdens het gamen met BFV 75/78c en met call of duty mw 68.
Dit zijn de temps wintersdag, maar als het zomersdag is lopen de temps behoorlijk op, ik woon namelijk in een appartement (boven in) met een platdak en het wordt hier in de woning dan 29graden.
Ook ben ik benieuw hoeveel graden het zou gaan schelen met de AIO.
De pomp en cpu block staan hier onder die ik wil gaan gebruiken.
-EK-Quantum Kinetic TBE 200 D5 PWM D-RGB - Acetal
-EK-Velocity - Copper + Acetal of EK-Velocity - Nickel + Acetal
Ik heb het meeste al genoteerd wat ik wil gaan aanschaffen, alleen ben ik er nog niet overuit welke radiator ik wil gaan nemen.
-EK-Coolstream Classic PE 360 45mm dik (FPI-13)
-EK-Coolstream PE 360 (triple) 38mm dik (FPI-19 (split fin)
Welke zou het beste zijn om mijn 9900K het koelst mogelijk te houden?
Qua fans maak ik gebruik van de Corsair LL120 rgb fans (2200rpm)
Met de huidige cooling (h150ipro) wordt de cpu met een stress test van 2 uur met realbench 85c max, tijdens het gamen met BFV 75/78c en met call of duty mw 68.
Dit zijn de temps wintersdag, maar als het zomersdag is lopen de temps behoorlijk op, ik woon namelijk in een appartement (boven in) met een platdak en het wordt hier in de woning dan 29graden.
Ook ben ik benieuw hoeveel graden het zou gaan schelen met de AIO.
De pomp en cpu block staan hier onder die ik wil gaan gebruiken.
-EK-Quantum Kinetic TBE 200 D5 PWM D-RGB - Acetal
-EK-Velocity - Copper + Acetal of EK-Velocity - Nickel + Acetal
Laatst bewerkt: