• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke kwalen heb jij allemaal?

Poeh, heb ik nog geluk als ik dit lees...

Ik heb een allergie voor gras, chloor en een lichte allergie voor zon, daar heb je zonnebrand voor ^^

Daarnaast heb ik een concentratie stoornis, waarschijnlijk een vorm van ADD, maar dat hoeft van mij niet onderzocht te worden.

Ik heb ook eens mijn been en mijn duim weten te breken, mn been tijdens het skateboarden en mn duim omdat er een stuk beton opviel :3
 
Laatst bewerkt:
Nou ben 1 van de gelukkige hier. Zie dingen staan waar ik echt WoW van zeg.

Enige echt irritante is mijn slechte rug. Door mijn lengte heb ik geregeld last van mijn rug. (ben 1.96 maybe nu wel weer iets langer...)
Niet al te beste knieën en een loop neus waar ik helemaal gek van wordt :S
En slechte slaper. Duurt vaak een uur voordat ik in slaap val....

En mijne grootste ergernis is die focking ($^&%^@#*&%^##$!~@ acne! (puisten) Maar dat is gelukkig niet voor altijd (hoop ik)
 
Afgezien van wat littekens heb ik nergens last van. En die mental issues, daar geef ik gewoon mijn omgeving de schuld van: Mag van Freud!
 
Mee eens, maar in mijn geval werd ik er de laatste tijd wat depressief van enzo, na een jaar of 2 dagelijks gerookt te hebben.
Maargoed, bespaard ook een hoop. Plaatselijke dealer was opgepakt tijdje terug, en dagelijks naar de shop waar ze 2x zoveel vragen als bij een dealer is ook belachelijk :p
Maarja, zal vast nog wel op gelegenheden een jointje roken.
 
sinds gisteren mag ik ziekte van hodgkin bijvoegen aan de lijst (kwaadaardige kanker maar met goede bestrijdingskansen)

Greetz B0B0

Lees nu je bericht pas, maar ik wil je enorm veel sterkte wensen deze aankomende tijd!
Je grond zakt letterlijk onder je voeten vandaan als je dit soort nieuws krijgt te horen :(.

Heel veel sterkte!
 
Veel sterkte allemaal...

Ik heb eigenlijk niet echt veel last ergens van heb alleen soms last van me rug maar, dat komt omdat ik vaak zware dingen moet tillen:p
En een paar littekens meer niet.
Ohja 3 keer wat gebroken gehad volgens me moeder maar dat weten we niet zker want ik wou niet naar een dokter:p
 
Geboren met een hersenbeschadiging, waarschijnlijk door zuurstoftekort. Hierdoor chronisch whiplash verschijnselen, zoals verminderde concentratie, overzicht, geheugen, noem maar op. Rugklachten op verschillende plekken in mijn rug, chronisch. Sinds 10 jaar ofzo chronische hyperventilatie erbij, waardoor ik altijd het idee heb niet genoeg adem te krijgen en de ademhaling overactief en gespannen wordt. Deze laatste heeft een lijst van ongeveer 30 symptomen, omdat de hersenen er onder lijden, en maakt het lichaam tot een gevangenis. De hyperventilatie zorgt er ook voor dat er zich allergieën ontwikkelen, zoals voor voedsel. Heb een tijd rondgelopen met het idee dat ik constant vergiftigd werd en mijn slokdarm, maag en darmen vernietigd aanvoelden, wat later een noten allergie, aardappelallergie, en gistallergie bleek te zijn, waar ik nooit eerder last van had gehad.

Dit is nog niet eens alles.

Ben verder niet negatief ingesteld, maar feiten zijn feiten. Gewoon doorgaan en overleven.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan