• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke kwalen heb jij allemaal?

heb een litteken op mijn middelvinger. (dat klinkt al heel verkeerd :p)

ik een een klas genoot waren aan het klooien en ineens trek hij de pen uit mijn handen. alleen dat klipje was afgebroken en dat was erg scherp. trekt hij zo een paar cm lang een goede diepe snee in mijn vinger. en dan ook nog heerlijk of het gewricht. voelde niet erg fijn maar heb er nu gelukkig geen last meer van :) op de litteken na dan.
 
Begin ik ook maar is

ik heb
Dyslexie
Diabetes
Bij Hele lage bloedsuikers krijg ik epilepsie
Ben 2 weken verlamt geweest Raadsel is nog steeds waar om en hoe
Lichte vorm van Adhd
Sleutelbeen gebroken gehad
neus gebroken gehad
Linker knie stuk of 6 keer uit de kom gehad
rechter knie 3 keer uit de kom gehad
Hand gebroken
Bril :p
Slechte rug :(
Heb ook voor 2jaar terug en bal moeten afstaan :( :p

nou volgens mij was dit het hopen dat het hier ook bij blijft
 
Begin ik ook maar is

ik heb
Dyslexie
Diabetes
Bij Hele lage bloedsuikers krijg ik epilepsie
Ben 2 weken verlamt geweest Raadsel is nog steeds waar om en hoe
Lichte vorm van Adhd
Sleutelbeen gebroken gehad
neus gebroken gehad
Linker knie stuk of 6 keer uit de kom gehad
rechter knie 3 keer uit de kom gehad
Hand gebroken
Bril :p
Slechte rug :(
Heb ook voor 2jaar terug en bal moeten afstaan :( :p

nou volgens mij was dit het hopen dat het hier ook bij blijft

Mag ik vragen hoe oud je bent? Volgensmij ben je nog een jonge vent toch ofniet?
In iedergeval heb je echt een allejezus grote waslijst met spul man, waarvan de bovenste 4 het meest rot man! Tjonge, je hebt het wel getroffen:p
 
Ik heb op dit moment mijn schouder zwaar gekneusd sinds vorige week dinsdag.. Schoolvoetbal -1.

Verder heb ik ooit een keer een dikke ontsteking rond mijn elleboog en oksel gehad, Lymfeklieren ontstoken doordat een kat mij gekrabd had.
30 december 2008 lag ik dus mooi in het ziekenhuis, stikte van de pijn @ jaarwisseling..
Je hebt dan gewoon een open wond van 3-4cm diep, waar je elke dag de watten uit mag rossen en uit mag spoelen. Jezus wat een pijn:D

Maar ik heb niets te klagen als ik die post van Harjo zo lees haha. Succes kerel :p
 
Zijn toch heel wat mensen de hier iets hebben waar ik het niet verwacht van had !:O

Ik heb eigenlijk helemaal niks te klagen !:D ( even afkloppen )

wat heb ik ooit gehad :sarc: :

-gebroken been ( toen ik een jaar of 5 was op het bed springen je kent het wel , toch door blijven gaan tot dat je opeens er naast springt :sarc: )

-gebroken pols: Scooter ongeluk met 60 tegen iemand op geklapt die savonds op zomerdag reed zonder licht ... ( ben ik achter af nog met heel veel geluk er goed van af gekomen


Dat was hem wel eigenlijk :p
 
ben ik achter af nog met heel veel geluk er goed van af gekomen
Vriend van mij reed op zijn snorscooter. Dacht te gaan slipstreamen achter de scooter voor hem, maar het rode lichtje voor hem bleek een idioot te zijn die zijn voorlicht rood geverfd had. Verwondingen waren wel wat heftiger (gebroken kaken, sleutelbenen en jukbeen).
 
en ja mobo, vrouw zijn is absoluut het soort ernstige permanente kwaal waar deze thread over gaat!

Dan heb ik een ernstige permanente kwaal.. ik ben een vrouw!

Maar, thank god, ben ik niet zo'n chatty kwebbelkip, omdat er hier in huis bijna alleen maar mannen (En enkelt hun chickie) over de vloer komen en ik al jaren beter met mannen overweg kan dan met vrouwen.. ach het went, en je begint te wennen aan alle nadelen van mannen (gezien dat ook best een zwaar ernstige kwaal is)

ik heb mn rug scheef staan, en mn ene been is ietsje korter dan de andere, hierdoor zijn m'n knieën, heupen en enkels kapot. En kheb borderline, post traumatische stress stoorniss en een vorm van schizofrenie. Hierdoor 'vergeet' ik nog wel eens wat, dwz dat 'ik' er niet was, en een ander flink ruzie heeft lopen trappen met mensen om me heen, en als 'ik' er weer ben, krijg ik de volle lading, daarom beetje bang om naar buiten te gaan. Gelukkig bestaan er computers...

,,, en medicatie uiteraard :p
 
te langzaam werkende schildklier, en als het meetelt als "kwaal" autisme PDD-NOS. en als het meetelt als permantetjes, ben brildragend, -3,5 bijde ogen ofzo iets :p (maar niet lastig, de anderre 2 zijn soms lastig)

owja, heb ook nog een permantente bult op me voorhoofd, ben van de trap afgestuitert toen ik een jaar of 2-3 was :p (was een ondeugend jochie toen xD):

2r6icnp.jpg

i384zk.jpg



(let niet op me puistjes, ben geen créme homo die zich volsmeert met vanalles)
 
Ik kan er weer eentje van het lijstje afschrappen. Net telefonisch de uitslag van een aantal onderzoeken gehad, geen kankercellen meer te vinden :D.

Wat niet betekend dat ik niet op mn hoede ben. Still scared like shit.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan