• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

IMG_2433.JPGWaar ik mee rijd... (blijkbaar geen deftige foto gemaakt laatste 3-tal jaar, want ik vind geen enkele met de sidebars ook gemonteerd)

en droomwagen....

hoe lang mag de lijst worden? :043:
muscle cars, dikke offroad, rs6, tesla,....
momenteel vooral interesse in ford ranger (mede omdat stiefvader nog niet lang 1 heeft, en ik bijgevolg wat rondzocht op het www naar mogelijkheden :) )
 
wat ik momenteel rij : Toyota Celica 94 ST (oudere foto van voor de beruchte vijand van japanse auto's kwam opdagen (roest :()

2013-06-24 18.30.59-1 - Copy.jpg

wat ik wil rijden : Toyota Celica 94 GT-4 WRC

gimg9169resize.jpg

close but not quite underneath. me ST heeft helaas geen AC en stoffen stoelen.
tis me eerste auto en had het nooit echt zo op dit model maar in de 4 jaar datk hem heb benk en toch wel voor gevallen. zou hem graag in zijn top spec hebben.

250 pk ipv 115, awd ipv fwd, super strut ophanging ipv McPherson struts, en verder zou abs / ledere bekleding en vooral airconditioning well leuk zijn :p

zou de voorbumper wel vervangen met de ST zijn mits dat de koeling niet stoort, ziet er net wat beschaafder uit :p
 
Laatst bewerkt:
Niemand die sindsdien nog gewisseld is?

Na de Volvo heb ik nog een Seat Ibiza gehad

3502862-3.jpg

Maar na een klein kusje van achteren was die total loss.

Toen nog een half jaar een Ford Focus gehad

q5gymqnbo4k9_800.jpg

Maar die heb ik in een half jaar tijd 5 x gebruikt, dus afgelopen zomer maar aan een familielid verkocht die m harder nodig had.

Aan het eind van het jaar loopt mijn huidige opdracht ten einde, dus ik ben voor de zekerheid maar aan het kijken voor een auto.

Mijn shortlist bestaat uit (in willekeurige volgorde):
-Volvo V40
-Mercedes A180
-Audi A5

De Infiniti Q30 stond op de lijst, maar sinds bekend werd dat de import stopt vanaf maart volgend jaar, is er onder de 20k geen fatsoenlijke meer te vinden.

infiniti-q30-276012-1024.jpg

Iemand nog andere suggesties voor een benzine auto max 10 jaar oud, max 160k op de teller en max 15K euri's.
Het is de bedoeling dat die voornamelijk niet voor stadsverkeer maar voor de (middel) lange afstand dienst gaat doen.
 
Ik rij nog steeds de Chevrolet Volt, ga volgend jaar kijken naar een vervanger (heb het al langer dan 5 jaar, bijtelling omhoog).
Wil wel elektrisch blijven rijden, dat bevalt me heel goed.
Tegenwoordig ook steeds meer keuze!
 
Renault 21 2.0L turbo quadra(4x4),niet door de apk dus...Moet helemaal gerestaureerd worden.
Iemand die aan onderdelen kan komen?
Vriend van mij is een bekende in het Renault wereldje en zegt ook dat onderdelen schaars zijn,
sommige zelf maken,dorpels rollen etc...

Heb een dodge ram srt-10 gereden,die wil ik ooit wel terug.Is machtige machine, 8.3liter v10 geen gasinstallatie 32liter als je eens goed doorduwde.-184272646569378140.0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook heerlijk, maar is voor mij niet te doen in onze kleine parkeergarage. Met de Volvo V70 lukte het me nauwelijks om schadevrij te blijven, dus een truck kan ik swz vergeten.

Momenteel geswitcht naar een Mini Cooper, omdat ik toch op hele korte termijn een auto moest voor woon- werkverkeer.
Tip voor toekomstige Mini eigenaren: doe het niet als je niet zeker weet dat die goed onderhouden is. Sommige onderdelen zijn kwalitatief gewoon niet goed. Ik heb in de eerste 2 maanden na aankoop al ruim € 3000 aan kosten gehad.

@Freddy Model Y is dat nieuwe model toch? Is dat niet dat model met kachelproblemen en lakproblemen?
Desalniettemin toch een goede review.


Krijgen we hier dan ook een review van jou over de Tesla? :cool:

P.S. Heb je nou zitten wachten op de Model Y omdat die in China wordt geproduceerd?
 
Laatst bewerkt:
Ai wat een pech met die Mini Cooper, hopelijk heb je er niet meer gebreken mee, tis iig een mooie auto :)

Yes dat is de laatste van Tesla.
Ik hoop dat ze met deze laatste productiebatch de probleempjes hebben verholpen, fingers crossed!
Begin december zou ik het mogen ophalen, ik zal het hier updaten :)
 
Wat ik persoonlijk écht een ding vind bij een Tesla is de afwerking.

Ze komen qua afwerking gewoon niet in de buurt van een Volkswagengroep auto (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda), BMW of Mercedes.
Je betaald een dikke premium voor zo'n auto en dan heb je panelen die niet 100% uitgelijnd zijn, fouten in de lak en bepaalde gebruikers voorwerpen die snel slijten.
 
Wat ik persoonlijk écht een ding vind bij een Tesla is de afwerking.

Ze komen qua afwerking gewoon niet in de buurt van een Volkswagengroep auto (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda), BMW of Mercedes.
Je betaald een dikke premium voor zo'n auto en dan heb je panelen die niet 100% uitgelijnd zijn, fouten in de lak en bepaalde gebruikers voorwerpen die snel slijten.
Bij mijn op het werk haten we Tesla's.
Zit onhandig in mekaar.
Ik vind het maar niks, maar goed ieder zijn ding.
Maar om aan te werken is een drama.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan