Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die zou ik dan wel weer zien zitten! Als ze hem in dieselversie hebben neem ik dat als volgende wagen van de zaak :lol: (oh nee, de volgende is al besteld!!! GVD dikke pech :090
De A6 Avant S-line ... moet nu nog tot oktober met een Mercedes E Break rijden (en neen, ik vind die ook totaal niet koel) omdat ik even moet wachten met een nieuwe (en ik deze dus 'erf' van mijn voorganger) ...
De A6 Avant S-line ... moet nu nog tot oktober met een Mercedes E Break rijden (en neen, ik vind die ook totaal niet koel) omdat ik even moet wachten met een nieuwe (en ik deze dus 'erf' van mijn voorganger) ...
a6 is hele mooi auto vooral met het S-line pakket, nog de RS6 velgen genomen?
Laatste keer toen ik en me vader bij de audi dealer gingen kijken voor de nieuwe a4 hadden ze nog geen S-tronic versnellingbak op de a6 is die er nu wel?
mijn vader rijd de bmw 3 coupe gekocht met 14000 op de teller scheelde iets van 9 duizend euro met een nieuwe, is toch een hele hoop geld.
Mooi zo'n A6 S-Line Leuk leas wagentje ook, bij een kameraad van me hebben ze een 2007 A6 S-Line 2.0 Tdi. Laf blokje zul je denken, maar dat rijd nog best wel lekker