• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Hakosuka Skyline GT-R Old School

Kortom als ik een 2e plek kan vinden :D (en een verdwaalde geldboom)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=64pOJcKVgX0]YouTube - nissan skyline GTR C10 1968-72[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=EAXGuD_f3Kw]YouTube - Hakosuka Skyline GTR[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=YDZfeRr2JHw]YouTube - MONKY'S INC 1971JDM VINTAGE HAKOSUKA SKYLINE TEST 001[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=mv9LrlOC9go]YouTube - history of nissan skyline japanese old cars vol.1?by????[/ame]
 
Ik rijd... BMW M3 als hobby voertuig, meer bepaald de deze:

CAR FEATURE>>BELGIAN E36 RING-BURNER - Speedhunters

En Mercedes S203 C220 break als dagelijks voertuig.

Can't beat zhe Germans !!

*EDIT* : en wat ik wil rijden is natuurlijk de Über-German > Porsche GT3 RS

waar woon jij ergens?? :p
dan kom ik namelijk een keertje je BWM pikken (die andere laat ik dan wel staan ;) )
dat is juist de auto die ik wil (welliswaar maak ik hem dan wel een ander kleurtje :) )
 
Leuk topic :)

Ik rij zelf in een gekke rode Civic die veel te snel is voor wat er in zit en veel te veel herrie maakt. Daarnaast heb ik nog een 924 staan, maar die staat nu al een paar jaar stil helaas. Denk dat ik 'm maar weg doen en een leuke motor ga uitzoeken, na een paar jaar zonder begint dat ook wel weer heel erg te kriebelen.

Wat ik wil rijden is teveel om op te noemen, maar de Porsche 968 en de Matra Murena heb ik nu al een paar keer overwogen. Ouder type M5 vind ik ook erg interessant, en ik heb altijd al een zwak gehad voor de Citroën CX, en Alfa en Ducati in het algemeen. De ultieme droom is een Aston Martin DBS, maar een DB9 vind ik bijna net zo mooi, soms zelfs mooier.
 
True. En nooit ziet iemand dat gebeuren, er is nooit een getuige. Vind ik nog straffer. Als ik het ooit zie gebeuren, zullen ze rap voelen hoelang we aan muay-thai doen :GRRRRR:
 
Mijn auto

Mazda 323F BA lekker autootje met lekker veel pit voor een 1.5i

17092009559.jpg
17092009560.jpg
17092009561.jpg
17092009562.jpg

Mijn droom auto is Mazda RX8
Mazda-RX8.jpg


en deze is dan wel geen auto maar toch.
suzuki_hayabusa-2009.jpg
 
Mijn droom auto is Mazda RX8
Mazda-RX8.jpg



Als je hem maar wel goed behandelt:icon_mrgreen: Oja, en laat je niet gek praten door anderen over de motor ;)


Kleine update van mijn waggel, staan wat meters in bestelling, binnenkort middendempertje bestellen, luchtfilter, brandstofpomp, injectoren, ecu en dan laten mappen.

Nu rijd ik met 244pk, hopelijk na de zomer met 300+pk en 400+nm:icon_mrgreen:
 
Als je hem maar wel goed behandelt:icon_mrgreen: Oja, en laat je niet gek praten door anderen over de motor ;)


Kleine update van mijn waggel, staan wat meters in bestelling, binnenkort middendempertje bestellen, luchtfilter, brandstofpomp, injectoren, ecu en dan laten mappen.

Nu rijd ik met 244pk, hopelijk na de zomer met 300+pk en 400+nm:icon_mrgreen:

Heb hiervoor ook een mazda gehad en eens een mazda altijd een mazda het zijn zulke goede degelijke auto's, maar denk dat het wel persoonlijk is heb vaak genoeg discussie met een vriend of mazda of volkswagen beter is.
Heb een keer in een Mazda RX8 1.3i gereden en wat die auto uit dat 1.3 liter blokje propt is gewoon niet normaal :098:
 
Nee, maar t gaat niet om t merk. VW is kwalitatief best goed, op enkele vaste dingetjes na. Maar jappen hebben het ook best goed voor elkaar.

Het gaat mij vooral om de motor, vergis je daar niet in. Een mazda met "RX" in de model aanduidingen is een auto met gebruiks aanwijzing, en niet een boodschappenwagentje. En met name bij de rx8 komt het nog wel eens over alsof de eigenaar dat denkt en niet weer waar die mee rond rijdt.


Overigens wel een dik ding die op die foto.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan