• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Welke auto rij je nu en welke "wil" je rijden :)

Konden ze die lichten niet achter de stoelen plaatsen haha xD
^-- En dan extra licht signalen in bv. de voorlampen, zoals je bij diverse Ambulances ziet.

En in de winter rijden met dit wagentje lijkt me ook geen lolletje.

fout:033:

4265012.jpg

Vandaag MEGA Combo :D

Ik loop eff richting de praxis vandaag in Amstelveen Ypenburg :p

Wat zie ik :p Ik loop de hoek op. BAM S8 2009 :p loop 5 meter verder 2x RS4 ;p eentje sedan andere Cabrio, loop ik verder zie ik RS6 avant. Daarna vond ik het verdacht worden :p

Opeens loop ik langs een living interieur zaak ofzo. Dikke RS4 Cabrio en Nissan GT-R. Eindelijk bij praxis. Zie ik 2x Porsche Cayenne S langs vliegen XD

Ik denk snel door lopen. Zie ik een Dikke Hummer bij een keukenzaak XD

Mocht ik de jackpot winnen, hier een rijtje van auto's die ik graag zou willen hebben.
Ze komen dan wel stuk voor stuk, neit alles te gelijk :p (staan niet op volgorde)

Mazda repu:

sevenStock2009-104_mazdaREPU.jpg

family.jpg

Dan met een 13B NA perepheral port. En dat klinkt, of kan ong. zoals dit klinken:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=sZYaPMa94CE]YouTube - DSTRBU rx2[/ame]

Tot op heden nog steeds mijn droom auto: R34 GT-R

HJA-204.collage.jpg

Als circuit auto ofzo, ae86 trueno. Op fokken, 20V kop er op ofzo. 10.000 toeren laten draaien en altijd nog zonder turbo:icon_twisted:

21mdc47.jpg

En sinds kort lijkt mij dit ook nog wel een leuk project.

Een RX7 FD, helemaal kaal, veilside fortune bodykit er om heen in een gave kleur

Mazda-RX7-Veilside-Fortune-168.jpg

Mazda-RX7-Veilside-Fortune-173.jpg

Mazda-RX7-Veilside-Fortune-170.jpg

En dan een Scoot sports 4-rotor P.P. blok er in. En DIE, klinkt ongeveerl zo::icon_twisted::icon_twisted:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=FhohPL4oqL4]YouTube - SCOOT SPORTS 4rotor[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=cUySzOePbjM]YouTube - Mazda Rotary Racing SCOOT 4rotor RX-7 - Mazdas247.com[/ame]

:054:

De loten ligen klaar :icon_cool:

Laatst bewerkt:
Na een aantal maanden zonder auto te zitten had ik toch het besluit genomen om een nieuwe auto te zoeken.
Eisen waren dat ik er zo min mogelijk vaste kosten per maand aan de auto zijn (belasting, verzekering) en dan valt de keuze snel op een oldtimer ouder dan 25 jaar.

Na bij ong. 4 auto's gekeken te hebben heb ik toch besloten om deze Volvo 142 uit 1972 te kopen omdat die is uitgerust met LPG, een erg net interieur, een goede body heeft, een B20E en gewoon goed onderhouden is. Zoals altijd zit er aan een auto van 37 jaar oud wel roest zoals ook bij deze maar erg oppervlakkig en gemakkelijk te herstellen. Het is ook geen auto om van A naar B te gaan, maar meer voor de hobby en om weer wat dingen bij te leren.

Momenteel laat ik de huidige bezitter nog 2 slechte plekken lassen voor de APK en dan kan ik hem met een beetje geluk volgende week ophalen :D

Wat ik hierna nog wil zijn een paar mooie velgen voor op de auto, 2 mooie ronde mistlichten voor op de bumper, misschien iets verlagen en de boel goed opknappen zodat die er weer netjes bij staat :icon_cool:

s1t643.jpg

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T Welke en hoeveel fittings? Hardware & Software 3
foxbuster Welke onderdelen nodig voor ASUS ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti Gaming OC Waterkoeling 3
D Welke thermalpads heb ik nodig. Waterkoeling 2
Bl4ckj4ck666 Aqua-Computer Aquaero 0 1 2 3 4 5 6 7 ? Welke versie is dit? Waterkoeling 4
D Welke type ekwb heb ik nodig Advies Waterkoeling Setup 2
W Nieuwe setup, welke pomp en reservoir? Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
M Welke o-ringen voor (voornamelijk) EKWB fittings ? Waterkoeling 1
Ruud Welke fittingen? Waterkoeling 1
Ruud Fitting 90 grade hoek, welke kant wijst de fitting op? 12mm fitting welke soft tubing past? Waterkoeling 6
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
A Laptop in ladekast verbergen (welke cooling) Cases en Modding 2
M Welke pomp en welke radiator? Waterkoeling 2
B Welke koeling in dit systeem? Advies Waterkoeling Setup 4
B Welke fittingen en/of overdruk ventiel Waterkoeling 14
brepoels peter Welke Led controller raden jullie aan? Hardware & Software 14
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
D Welke rad zal ik nemen? Waterkoeling 26
foxbuster Kan niet beslissen welke soort kabels / sleeves / kit ik moet kiezen Cases en Modding 12
Freddy Welke games / spellen spelen jullie tegenwoordig? Gaming 7
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
V Welke fittingen? Koppelstuk, male-male en female-female Advies Waterkoeling Setup 1
M Advies gevraagd welke custom waterkoeling jullie aanraden. Waterkoeling 3
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
Z Welke formaat SLI HB bridge heb ik nodig? Hardware & Software 14
P Corsair H115i (Welke ventilatoren? ) Overige Koeling 3
M Welke flow meter Waterkoeling 19
M Lian Li PC-O11 ROG besteld welke omgezet is naar PC-O8 (Eigen Keuze) HighFlow Webshop 3
K webshop toon radiator, radiator en radiator,...maar welke is beter ? Advies Waterkoeling Setup 3
P Welke flow meter is compatibel met Asus Formula X Mobo (onboard flow meter support) Waterkoeling 7
D Welke opties zijn er voor een draaibare 90 graden koppeling Waterkoeling 1
H Welke Fittingen Waterkoeling 2
W Welke Pomp/Reservoir Waterkoeling 4
G Welke corsair sp120 op een h100i v2? Overige Koeling 1
M Welke Koppeling heb ik nodig. Waterkoeling 2
M welke vloeistof chiller. Waterkoeling 2
Bas9466 Ek mono blok koel pads welke kant boven ??? Handleidingen en Installatie Tips 6
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
T Welke kleur slang en koelvloeistof? Advies gevraagd Waterkoeling 2
B msi gtx 770 twin frozr 2gb oc. heatsink koelen. mos/vram welke nodig? Overige Koeling 7
F Welke fittingen worden hier gebruikt? Waterkoeling 6
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
A welke diameter sleeve? Handleidingen en Installatie Tips 3
Source Welke fitting bij PETG tubes Waterkoeling 10
D Welke Quick Disconnects en waar te plaatsen? Waterkoeling 1
Ctrl Welke fittings voor acrylic tubes. Waterkoeling 3
Freddy The Party 13: Welke Games? Even op elkaar afstemmen Lan Party 30
M welke slangen en hoe koelvloeistof vervangen Waterkoeling 7
P Advies Acrylic tube 12/10mm, welke fittingen? Advies Waterkoeling Setup 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan