J JW. New member 3 mei 2012 #101 In deze tijd voor mij niet echt een optie, maar zou echt wel willen! De Staatsschuldmeter
J JW. New member 14 juli 2012 #105 Teken ik voor... krijgen we dan ook t weer van Japen/Nieuw-Zeeland?
J JW. New member 10 augustus 2012 #109 Amerikanen zijn geen dieren vrienden... Bron: Wegwerkers trekken gele lijn over dode wasbeer
coolfris Moderator Forumleiding 27 september 2012 #110 Deze sticker kom ik steeds vaker tegen: :116: Het is ook geen pretje om met je fiets achter een brommer bij het stoplicht te staan.
Deze sticker kom ik steeds vaker tegen: :116: Het is ook geen pretje om met je fiets achter een brommer bij het stoplicht te staan.
Cygnitr0n New member 20 november 2012 #112 Kort: Alle producten worden ontworpen om snel kapot te gaan. Omdat de basis van onze economie bestaat uit "Buy and Discard". Een leermomentje:
Kort: Alle producten worden ontworpen om snel kapot te gaan. Omdat de basis van onze economie bestaat uit "Buy and Discard". Een leermomentje:
Fuwa Fuwa New member 20 november 2012 #113 Jaja, de 4K tv's komen eraan. Sony teases 4K content delivery with 'full-length Hollywood features' for its Ultra HD TV | The Verge Ultraaa tv's.
Jaja, de 4K tv's komen eraan. Sony teases 4K content delivery with 'full-length Hollywood features' for its Ultra HD TV | The Verge Ultraaa tv's.
DieHard Twello, GLD 16 december 2012 #114 JW. zei: In deze tijd voor mij niet echt een optie, maar zou echt wel willen! De Staatsschuldmeter Klik om te vergroten... Moet je voor de grap eens bij de v.s. kijken :O
JW. zei: In deze tijd voor mij niet echt een optie, maar zou echt wel willen! De Staatsschuldmeter Klik om te vergroten... Moet je voor de grap eens bij de v.s. kijken :O
dave-firsttimer:) Member 23 december 2012 #115 Wie niet steelt of erft, zal moeten werken tot ie sterft! Wijsheden van m'n pa Nog één..... Het staat geschreven en gedrukt, dat men moet krabben waar 't jukt.
Wie niet steelt of erft, zal moeten werken tot ie sterft! Wijsheden van m'n pa Nog één..... Het staat geschreven en gedrukt, dat men moet krabben waar 't jukt.
DieHard Twello, GLD 23 december 2012 #117 Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen. ( Niet echt de moeite dus!)
Als je 8 jaar, 7 maanden en 6 dagen zou schreeuwen, heb je genoeg geluidsenergie geproduceerd om 1 kop koffie te verwarmen. ( Niet echt de moeite dus!)
J JW. New member 24 december 2012 #118 Nederland en de economische crisis... Maar Serious Request haalt ruim 12 miljoen op! Zullen we nu gewoon met z'n alle stoppen met k*nkeren?
Nederland en de economische crisis... Maar Serious Request haalt ruim 12 miljoen op! Zullen we nu gewoon met z'n alle stoppen met k*nkeren?
coolfris Moderator Forumleiding 25 december 2012 #119 Vorig jaar 70 miljoen euro vuurwerk. Nu: " In de voorverkoop is al 3 tot 5 procent meer vuurwerk verkocht dan in dezelfde periode vorig jaar."
Vorig jaar 70 miljoen euro vuurwerk. Nu: " In de voorverkoop is al 3 tot 5 procent meer vuurwerk verkocht dan in dezelfde periode vorig jaar."
k.3nny Oldscool. 25 december 2012 #120 Dus we hebben bijna 100 miljoen uitgegeven aan niks? 3fm + vuurwerk, crisis, u got SERVED!