• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Weetje van de dag

Xelation

Off-topic Extraordinaire
"Je weet dat je scheermesje aan vervanging toe is als in één strook je penis begint te bloeden op 5 plaatsen tegelijkertijd"

En ja helaas een waargebeurd verhaal, 5 minuten geleden om precies te zijn (A)

Freddy

Administrator
Forumleiding
Mijn tips:
Ballen moet je niet doen, jeukt als een gek.
Daarboven alleen naar beneden scheren, als je tegen de richting in scheert, gaat het ook jeuken en heb je kans dat haartjes in huid gaat groeien -> nog meer jeuk + ontsteking.
Geschoren is stuk fijner als je seksueel actief bent, veel minder schoonmaakwerk na een vrijpartij :p

Xelation

Off-topic Extraordinaire
Ballen jeukt? Wat soms jeukt als ik het vergeten ben in te smeren is de streek boven de penis.

Trouwens zal ik het topic veranderen naar "Scheertechnieken"?

Sw333t

I Love my NUC
Geschoren is stuk fijner als je seksueel actief bent, veel minder schoonmaakwerk na een vrijpartij :p
Plus, als ie geschoren is lijkt ie ook groter :p.

Daarnaast vind de tegenpartij het ook niet fijn om haren in de bakkes te hebben ;). Dus vrouw kaal, man kaal. Balzak doe ik normaal ook (alleen nu even niet), het is wel oppassen natuurlijk.

Scheren doe ik eerst naar beneden toe en dan naar boven. Al heb ik wel gemerkt dat dit fijner gaat als ik niet onder een kletterende douche sta. Daarna doe ik het insmeren met vaseline, paar uur later douchen en heb eerlijk gezegd nooit last van jeuk.

En anders:

Heb je jeuk op een lastige plaats, krab er niet op maar ernaast.

Das Experiment

Remy
Forumleiding
Als jij je geboorte datum op de datum van vandaag zet op bijvoorbeeld FaceBook kan je zien wie je echte vrienden zijn.

Fuwa Fuwa

New member
Wist je dat, wanneer er op de achterkant van eten 'E120' erop staat, dat daarvoor luizen zijn gebruikt. Dus rode M&M's ontstaat door o.a. luizen.

Johnny

Moderator
Forumleiding
Wist je dat, wanneer er op de achterkant van eten 'E120' erop staat, dat daarvoor luizen zijn gebruikt. Dus rode M&M's ontstaat door o.a. luizen.
Ter aanvulling:

"Bereiding/oorsprong:
E120 is een rode kleurstof, onttrokken aan de geplette lijfjes van schildluizen. De luizen worden fijngestampt en het vocht wordt gemengd met andere stoffen (bvb. tin) om het kleurechter te maken.
Algemene opmerking:
Enkel de vrouwtjesluizen worden gebruikt. Er zijn 140000 luizen nodig om één kilo kleurstof te verkrijgen.
E124 is de synthetische versie van E120."

Wist ik niet :|

Killerbee

New member
Van masturberen krijg je geen haar tussen je vinger en word je ook niet doof.

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

vincent

Active member
Amerikaanse wetenschappers hebben een barcode-scanner ontwikkeld die het mogelijk maakt om individuele zebra’s te herkennen aan hun strepen.

Bovenaan