Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn tips:
Ballen moet je niet doen, jeukt als een gek.
Daarboven alleen naar beneden scheren, als je tegen de richting in scheert, gaat het ook jeuken en heb je kans dat haartjes in huid gaat groeien -> nog meer jeuk + ontsteking.
Geschoren is stuk fijner als je seksueel actief bent, veel minder schoonmaakwerk na een vrijpartij
Daarnaast vind de tegenpartij het ook niet fijn om haren in de bakkes te hebben . Dus vrouw kaal, man kaal. Balzak doe ik normaal ook (alleen nu even niet), het is wel oppassen natuurlijk.
Scheren doe ik eerst naar beneden toe en dan naar boven. Al heb ik wel gemerkt dat dit fijner gaat als ik niet onder een kletterende douche sta. Daarna doe ik het insmeren met vaseline, paar uur later douchen en heb eerlijk gezegd nooit last van jeuk.
En anders:
Heb je jeuk op een lastige plaats, krab er niet op maar ernaast.
"Bereiding/oorsprong:
E120 is een rode kleurstof, onttrokken aan de geplette lijfjes van schildluizen. De luizen worden fijngestampt en het vocht wordt gemengd met andere stoffen (bvb. tin) om het kleurechter te maken.
Algemene opmerking:
Enkel de vrouwtjesluizen worden gebruikt. Er zijn 140000 luizen nodig om één kilo kleurstof te verkrijgen.
E124 is de synthetische versie van E120."