• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Waterkoeling] GPU: GTX 780 CPU: i7 4790K

Heineken

New member
Hallo allemaal,

Ik ben momenteel een nieuwe (high end) game pc aan het samenstellen en wilde daar graag waterkoeling bij maar ik weet erg weinig van waterkoeling dus of hetgene wat ik samen heb gesteld klopt (en ook alles op elkaar past en misschien nog dingen heb gemist) dat weet ik niet dus vandaar deze post :D

Dit zijn de specs van de PC die ik heb samengesteld (nog niks besteld trouwens)

Ik wil graag mijn CPU & GPU waterkoelen.

Waterkoeling stuff:


Zo moet het waterkoeling systeem eruit komen te zien: (wel zonder de 360 aangezien een 480 RAD en een 360 RAD met 1 videokaart overbodig is)
wQAfTWS.jpg



uZkVREa.jpg


GYMYZU2.jpg

Ik hoor graag jullie mening hierover :)

- Heineken
 
Mooie uitdaging voor een beginnend waterkoeler als je die build van je voorbeeld wilt gaan maken :)


Winkelwagentje voor je samengesteld om wat spullen betreft een beetje in de buurt te gaan komen:

Winkelwagens :: HEINEKEN - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!

http://forum.highflow.nl/f35/hoe-kan-ik-een-link-maken-naar-een-winkelwagen-4832/


Het EK-D5 Dual X-RES Link CSQ kan je bij HighFlow aanvragen. Via mail of via dit sub forum:

HighFlow Product Suggesties en Nieuws


Eventueel alternatief voor die 16AGW draad: 18AGW




Het aantal en soort fittingen is van te voren altijd een beetje lastig te bepalen. Een paar extra is dan soms voordeliger dan later bij bestellen. Maar anderzijds, als je eenmaal met waterkoeling begint, volgen er in de meeste gevallen meerdere bestellingen ivm verslaving. ;)

Hieronder een mogelijkheid van een looproute:

1Id3oa5.jpg


De gele stippen staan voor aansluitpunten (waar een fitting nodig is), de twee blauwe stippen zijn filports/doorgangkoppelingen waarvan er twee in het winkelmandje zitten. (Handig voor het boren van de gaten voor deze doorgangfittingen: trapboor)
Onderop zou je kraantje kunnen komen. Hier een topic met veel voorbeelden van aftappunten:

http://forum.highflow.nl/f6/drain-aftappunt-leegloop-ideeen-847/

Misschien dat je daar meer ideeën kan opdoen voor een mooi/slim/handig/goedkoop of bijna onbetaalbaar aftappunt.




Gereedschap voor het buigen van de buisjes:

Acrylic/Rigid Tubing & Fittings & Tools

Haarfohn of een heteluchtpistool met meerdere warmtestanden zal je ook nodig hebben om de buisjes te verwarmen.

Zie voor meer info:

http://forum.highflow.nl/f14/howto-acrylic-tubing-maken-voor-je-waterkoeling-14173/



Misschien mooi voor om het reservoir:
https://highflow.nl/reservoirs/rese...ries-reservoir-cover-ek-res-x3-250-black.html
 
Dankjewel voor je reactie Coolfris :D

Het inelkaar zetten van de waterkoeling wilde ik de service van highflow gebruiken of iemand die ik ken kan het ook erg goed en hij wilde het ook wel voor mij doen. (dus ik heb ook geen gereedschap nodig dat heeft hij al)
Dus deze 3 dingen kunnen van het winkelwagentje af aangezien ik geen gereedschap nodig zal hebben.
WKVK6RD.png


Ik had nog ff naar je looproute gekeken en had eigenlijk zoiets in gedachte:
JERwsKM.jpg


Ik laat het 360 RAD weg bovenaan alleen nu valt me wel op word het dan niet super leeg bovenin of valt dat wel mee? :p

Hmm en die cover voor het reservoir ziet er idd erg ziek uit! :)

Ik ben ook nog door het topic van die aftapkranen aan het lezen, staan erg leuke ideeën in!

Dit wil ik btw ook nog toevoegen aan mijn build (idee opgedaan uit het aftapkraan topic ^^):
1x XSPC 5.25 Bay Temperature Sensor Frame
2x XSPC LCD Display Temperature Sensor - White
 
Dus je wilt je mobo ook nog koelen. Daar had ik geen rekening mee gehouden.
In dat geval gaat jouw loop beter werken. :)


Misschien nog een paar opties:

1)

Op zich zou je ook alleen een 360 rad kunnen nemen en zoals de build van die pics de fans er push/pull op zetten. Dat zou ook voldoende koeling moeten opleveren.
Voor de slangroute/buisroute zou zit ook als voordeel kunnen hebben dat je niet naar een rad onderin door de middenplaat hoeft te gaan.
De buisroute tussen GPU - Rad en CPU kan je dan van die build overnemen.


2)

De ruimte bovenin zou je eventueel ook op kunnen vullen door daar het reservoir horizontaal te plaatsen.

Voor die optie de volgende routesuggestie/brainstormoptie:

p856TPq.jpg


Via de koppeling naar het reservoir zou je dan een fillport kunnen koppelen. Dan kan bovenop de kast je loop vullen.
Een fillportopening is ook erg handig voor sneller drainen/aftappen, omdat je dan twee punten in de loop open zet.
(met 1 punt open blijft het water een beetje hangen. Net zoals je een rietje gevuld met water op z'n kop kan houden zolang je met je duim maar de ene opening goed dicht houdt. @WC set in een notedop ;))


Top dat je iemand kent die je wil gaan helpen en gereedschap heeft. Dat scheelt veel geld en moeite. :p
 
Hmm ik heb er gister goed over na zitten denken en ik dat ik de orginele flow wil aanhouden (zoals in het orginele screenshot) Dus van reservoir -> mobo -> CPU -> 360 RAD -> GPU -> 480 RAD -> reservoir

Het 360 RAD kost wel wat extra en is misschien wat overkill maar dan heb ik in ieder geval geen leegte in de kast en is het toch mooi opgevuld. (horizontal res vond ik niet zo mooi) Ik neem aan dat er geen fans bij de RAD's zitten he? Die moet ik nog apart toevoegen toch?

Met deze setup heb ik toch trouwens 2 pompen nodig zoals je al eerder liet zien in de winkelwagen (just checking ^^)

Waar ik het filport en aftapkraantje wil gaan plaatsen ben ik nog niet helemaal overuit, zoiezo de fillport bovenin en de aftapkraan onderin ergens. Eerst zat ik te denken om het aftapkraantje ergens bij het 480 RAD te plaatsen zodat je het dus eigenlijk niet ziet. Maar ik ben ook wel een beetje bang dat die aftapkraan gaat lekken ofzo :/


Ik heb nu het winkelwagentje samengesteld maar ik weet alleen niet meer waarvoor dit was :p
Bitspower G1/4 T-Block Matt Black BP-MBTMB

Uitendelijke bestellijst:
http://highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=8770&hash=abe689040d67c678e82440d2c54aed67

De fans, acryl buizen en vloeistof heb ik nog niet toegevoegd aan de winkelwagen, mis ik hiernaast nog iets of heb ik iets teveel of te weinig? (Ik twijfel of ik teveel fittingen heb :p)

Totaal waterkoeling: € 973,33 (incl btw)
Totaal PC: € 2085,18 (incl btw)

Totaal ex btw: € 2527,69

Mocht ik iets missen, hoe duur is dat dan? Want ik zit nu wel tegen mijn budget van € 2500 :p

Links naar deze producten kun je vinden in de beginpost van dit topic
Dbb0vd2.png
 
Laatst bewerkt:
De fans moet je inderdaad apart bijvoegen.

1 Pomp heb je ook genoeg aan. Twee pompen had ik van jouw overgenomen. :) (EK-D5 Dual TOP G1/4 CSQ - Acetal = voor twee pompen)



Ik heb nu het winkelwagentje samengesteld maar ik weet alleen niet meer waarvoor dit was :p
Bitspower G1/4 T-Block Matt Black BP-MBTMB

Dat is een T-koppelstukje bedoeld voor het aftappunt. Je zou daar natuurlijk ook een andere (goedkopere) voor in de plaats kunnen nemen. Je ziet er namelijk niets van. (Dit geld trouwens voor alle fittingen die je in het onderste gedeelte gebruikt. Alhoewel het voor mogelijk toekomstige builds wel weer van pas kan komen om alle fittingen van hetzelfde merk te hebben.)


Het aftappunt kan je het beste zo laag mogelijk in de set plaatsen. Als je het goed aansluit is de kans op lekkage zeer klein. Voordat je stroom op de boel zet is het we aan te raden om een lektest te doen.



De link naar je winkelwagentje werkt niet. (misschien bij jouw wel omdat het je eigen account is)

http://forum.highflow.nl/f35/hoe-kan-ik-een-link-maken-naar-een-winkelwagen-4832/
 
Ok mooi (scheelt weer 75 euro ^^), en welke moet ik dan pakken ipv de EK-D% Dual TOP G1/4 CSG?

Van dat T-koppelstukje had ik er maar gewoon 1tje gepakt die ook zwart was en ook zo'n goud tekentje erop had zitten net zoals @ fittingen. Maar je hebt gelijk ik zei het zelf al ik wil het aftapkraantje wegwerken dus daar zie je toch niks van. Ik kreeg alleen geen goedkopere T-koppelstuk gevonden (moet wel zwart zijn)

Dat topic had ik al gevolgd maar is dus denk ik fout gegaan..
Deze link had ik gepakt:
ZlO7aO0.png


Opnieuw de link: http://highflow.nl/index.php?dispat...id=8770&hash=ccf1e6adbdbbfcac6dbbefc692a69906

Edit nu werkt de link hierboven wel, ik denk dat ik al weet wat er fout is gegaan.
De 1e keer had ik de link gewoon in het veld geplakt met ctrl v en net had ik dit knopje gebruikt:
BFi32AF.png
 
Laatst bewerkt:
Ok is goed :)

Ik ben ook naar een andere schroeffitting op zoek, deze heb ik nu 8x geselecteerd:
http://highflow.nl/aansluitingen/fi...tary-g1-4-carbon-black-bp-cb90r2lcpf-cc6.html
Maar die kosten toch 20,95 * 8 = 167,60 en dat vind ik eerlijk gezegt best wel duur voor 8x schroeffittingen. Hoeft van mij ook niet persé zo'n goud tekentje op te zitten. Ze hoeven alleen zwart te zijn en er redelijk uit zien.

Zijn deze soort fittingen zoiezo duur of zijn dit gewoon de duurste van de duurste? :p


Ik was nog vergeten het stuff voor het sleeven vergeten @ winkelmand:
Sunbeam Molex Extractor Kit

En deze heatsinks Pre-Cut Heatshrink SMALL - ANTHRACITE | Heatshrink | MDPC Sleeve | MDPC-X International (@highflow zag ik geen pre-cut heatsinks)

+ een tang Amazon.com: Extra Small Side Cutter
+ measure tool http://www.frozencpu.com/products/21983/too-124/LutroO_Customs_Sleeving_Tool.html?tl=g35c133s2191

Nu was ik dus sleeves aan het uitzoeken maar ik vroeg me nu af, hoeveel M heb ik nodig van elke kleur? ( voor foto's zie 1e post, het gaat over de kleuren rood, grijs en zwart)

Mis ik (langs de fittingen dan nog misschien) nog iets of past er misschien iets niet ofzo (qua hardware of waterkoeling)? Aangezien ik deze week of volgende week graag wil bestellen want ik heb binnenkort 2 weken vrij en kan dan mooi op mijn gemak alles inelkaar zetten, cable modding, waterkoeling etc etc. :)
 
Laatst bewerkt:
Ok is goed :)

Ik ben ook naar een andere schroeffitting op zoek, deze heb ik nu 8x geselecteerd:
11MM (7/16 ID - 5/8 OD) Bitspower Schroeffitting 90 graden Rotary - G1/4 - Carbon Black - BP-CB90R2LCPF-CC6
Maar die kosten toch 20,95 * 8 = 167,60 en dat vind ik eerlijk gezegt best wel duur voor 8x schroeffittingen. Hoeft van mij ook niet persé zo'n goud tekentje op te zitten. Ze hoeven alleen zwart te zijn en er redelijk uit zien.

Zijn deze soort fittingen zoiezo duur of zijn dit gewoon de duurste van de duurste? :p

Bitspower is zeker niet goedkoop. :p Ik had ze voor je gekozen omdat ze in je voorbeeldbuild gebruikt zijn. Het kan zeker goedkoper.

Die rechte fittingen van Bitspower voor de buisjes zijn wel de goedkoopste. Met die 90 graden bochtjes kan je een hoop geld besparen.

Alphacool - CPU Kühlung und Wasserkühlung sowie PC-Cooling und Silent-PC Artikel von Alphacool - Alphacool HF Winkeladapter 90° G1/4 Aussengewinde auf G1/4 Innengewinde drehbar - Deep Black 17057

Die staan niet in de shop. Je kan deze per mail of via het product suggestie forum gedeelte aanvragen. Alphacool levert volgens mij vrij snel. Dus dat zal niet al te veel vertraging voor je bestelling opleveren.

Omdat je videokaart een andere aansluiting heeft dan die uit je voorbeeld build, heb je in ieder geval al 1 90 graden koppeling minder nodig.

Rd4Jy3u.jpg


Die gele stippen: rechte
groen: 90 graden
2x blauw is doorvoer koppeling (fillport)
onderin een T stuk om het kraantje op aan te sluiten


Pomp- top - reservoir keuze

Zoals op die afbeelding kan dus niet exact overgenomen worden, omdat daar gebruikt gemaakt wordt van twee pompen met een dual top erop icm met een reservoir link (welke alleen op die dual top past en helaas niet op een single pomptop.)

Wil je die Red Harbinger reservoir cover graag hebben, dan zal je het reservoir in de kast moeten bevestigen met de pomp los daaronder.
Met de juiste koppelingen zou je het reservoir ook direct op de pomp kunnen monteren. Ik denk alleen dat het met zo een lang reservoir dan stabiel genoeg staat. Vermoed dat je dan toch beter is om het reservoir dan ook nog met een ring aan de kast vast te zetten.


Of je neemt een reservor/pomp/reservoir combinatie:

XSPC D5 Photon 270 Reservoir/Pump Combo

EK-DDC 3.25 X-RES 140


Of icm met een ander type pomp (DDC pomp)

Bitspower DDC TOP Upgrade Kit 150 (Black POM Cap) BP-DDCTOPUK150P-BKCL

Swiftech MCP35X Reservoir with 2 inlet ports




Het aantal meters sleeving kan je zelf een bepalen door de draaden van je voeding op te meten en x het aantal draden dat je nodig hebt. Zelf heb ik erg weinig ervaring met sleeven.
 
Ok ik dacht al wel zoiets dat het het duurste merk was ofzo xD

Ik wil wel graag 90 graden fittings dus ipv die dure had ik deze gevonden:
Alphacool HF Screw connector 90 G1/4OD revolvable 10mm (3/8 ID - 1/2 OD) - Deep Black 17075

Scheelt ongeveer 120 euro in totaal als ik die 8x pak.

Over die cover van het reservoir moet ik nog ff overnadenken (cover kost ook 50 euro) maar ziet er wel erg strak uit om eerlijk te zijn ^^ en ik denk dat ik de pomp los eronder ergens maak dan.

Het aantal meters sleeving kan je zelf een bepalen door de draaden van je voeding op te meten en x het aantal draden dat je nodig hebt. Zelf heb ik erg weinig ervaring met sleeven.

Ah ok dat is duidelijk thx! Dan bestel ik de sleeving pas als ik de hardware binnen heb etc. ^^
 

Dat zijn fittingen voor slangen. Als je acryl buisjes wilt gaan gebruiken, zal je die andere koppelingen nodig hebben. Daarop kan je die rechte fitting schroeven waar het buisje in komt.


Oh ja, die paarse balletjes in het plaatje staan voor de 90 graden koppelingen. Waarschijnlijk heb je er dan iets minder nodig dan 8x.
 
Dat zijn fittingen voor slangen. Als je acryl buisjes wilt gaan gebruiken, zal je die andere koppelingen nodig hebben. Daarop kan je die rechte fitting schroeven waar het buisje in komt.
Ok dan kies ik die, wist ik niet dat er aparte fittingen voor waren xD

Oh ja, die paarse balletjes in het plaatje staan voor de 90 graden koppelingen. Waarschijnlijk heb je er dan iets minder nodig dan 8x.
Oh ok, ik tel op jou screenshot 5x fittingen (paarse balletjes) maar heb je bovenin ook niet zo'n 90 graden fitting nodig? (ivm weinig ruimte is zo'n fitting misschien handiger?)

Aangepaste bestellijst:
5x Alphacool - CPU Kühlung und Wasserkühlung sowie PC-Cooling und Silent-PC Artikel von Alphacool - Alphacool HF Winkeladapter 90° G1/4 Aussengewinde auf G1/4 Innengewinde drehbar - Deep Black 17057
1x Pre-Cut Heatshrink SMALL - ANTHRACITE | Heatshrink | MDPC Sleeve | MDPC-X International
1x Amazon.com: Extra Small Side Cutter
1x LutroO Customs Sleeving Tool - FrozenCPU.com

Winkelwagens :: Waterkoeling_v2 - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!

Totaalprijs: 816,32



- Edit
btw @ reservoir mis ik die zilver achtige blokken, zitten deze bij het reservoir of ben ik deze vergeten?
LlIjjLf.png


+ Ik zat te denken aan deze sleeve kleuren (ongeveer hetzelfde als screenshot xD):
http://en.mdpc-x.com/mdpc-sleeve/sleeve/sleeve-small-black.htm
http://en.mdpc-x.com/mdpc-specials/sleeve-small-titanium-grey-mkii.htm
http://en.mdpc-x.com/mdpc-sleeve/sleeve/sleeve-small-color-x.htm

Nadat ik gekozen heb bestel ik ze aangezien ze per 10 M gaan dus mocht ik terkort komen dan kan ik nog bijbestellen maar ik denk dat 30 M in totaal zeker genoeg is lol

Weet trouwens iemand waar je deze kan krijgen? (Want @ FrozenCPU +- 30 dagen levertijd en dit is veel te lang)
http://www.frozencpu.com/products/21983/too-124/LutroO_Customs_Sleeving_Tool.html
Want hier (@highflow) kreeg ik hem ook niet gevonden, en na googlen vond ik verder ook niks. Maar ik ken ook niet heel veel waterkoeling shops :p
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je bij de specs de ASUS Maximus VI Formula (C2) hebt staan. ASUS heeft op Computex de opvolger, de Maximus VII Formula, op basis van de z97 chipset aangekondigd en deze komt waarschijnlijk in juli in de winkels. Aangezien je toch moet wachten op de beschikbaarheid van de 4790k (eind juni), zou ik voor de M7F gaan. Die is er special voor Devil's Canyon en heeft volgens mij ook een verbeterd waterblok.
 
Oh ok, ik tel op jou screenshot 5x fittingen (paarse balletjes) maar heb je bovenin ook niet zo'n 90 graden fitting nodig? (ivm weinig ruimte is zo'n fitting misschien handiger?)

Als je de buisroute van die build gaat namaken, zijn rechte fittingen bij de radiators denk ik een betere keuze. De bocht wordt later met het buisje gemaakt. De fans zouden een fitting in de weg zitten. Tenzij je natuurlijk drie fans op die radiator zou zetten ipv zes (zou gemakkelijk moeten kunnen met wat je te koelen hebt).
Scheelt natuurlijk ook weer een paar € fans + minder bochtjes.






Deze T fitting:

Bitspower G1/4 T-Block Matt Black BP-MBTMB

zou je nog kunnen veranderen naar deze:

Alphacool HF 3-Way Splitter G1/4ID - Deep Black 17030


Dat Bitspower kraantje zou je ook nog kunnen vervangen door deze:

Aqua-Computer kraan / verbinder Zilver (G1/4)

Daar onderin ziet toch niemand er wat van. Scheelt weer wat. ;)




- Edit
btw @ reservoir mis ik die zilver achtige blokken, zitten deze bij het reservoir of ben ik deze vergeten?
LlIjjLf.png

Dit zijn die zilverachtige blokken. :)

EK-D5 Dual TOP G1/4 CSQ - Acetal



Hieronder diezelfde pomptop met de reservoirlink erop. Op die res link wordt het reservoir bevestigd.
dsc_0700_800.jpg


Het bovenstaande zie je dus van opzij op die foto als zilverkleurige blokken. :)


Met 1 pompje heb je deze pomptop niet nodig.

Pomp- top - reservoir keuze

Zoals op die afbeelding kan dus niet exact overgenomen worden, omdat daar gebruikt gemaakt wordt van twee pompen met een dual top erop icm met een reservoir link (welke alleen op die dual top past en helaas niet op een single pomptop.)

Wil je die Red Harbinger reservoir cover graag hebben, dan zal je het reservoir in de kast moeten bevestigen met de pomp los daaronder.
Met de juiste koppelingen zou je het reservoir ook direct op de pomp kunnen monteren. Ik denk alleen dat het met zo een lang reservoir dan stabiel genoeg staat. Vermoed dat je dan toch beter is om het reservoir dan ook nog met een ring aan de kast vast te zetten.


Of je neemt een reservor/pomp/reservoir combinatie:

XSPC D5 Photon 270 Reservoir/Pump Combo

EK-DDC 3.25 X-RES 140


Of icm met een ander type pomp (DDC pomp)

Bitspower DDC TOP Upgrade Kit 150 (Black POM Cap) BP-DDCTOPUK150P-BKCL

Swiftech MCP35X Reservoir with 2 inlet ports.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
Bl4ckj4ck666 GPU waterkoeling advies gevraagd. En CPU mee waterkoelen? Advies Waterkoeling Setup 90
S Benodigdheden voor GPU waterkoeling Waterkoeling 2
P Nieuw - 1ste keer waterkoeling CPU+GPU Advies Waterkoeling Setup 26
B Advies over waterkoeling GPU & CPU Advies Waterkoeling Setup 3
K advies GPU waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
R waterkoeling gpu Advies Waterkoeling Setup 3
M Waterkoeling 2x GPU Advies Waterkoeling Setup 10
T Waterkoeling Setup CPU + GPU Advies Waterkoeling Setup 25
Heineken Advies nieuwe GPU (custom waterkoeling setup) Advies Waterkoeling Setup 2
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
R [Waterkoeling] €1500 CPU + 2x GPU (Mogelijk 3e gpu toekomst) Advies Waterkoeling Setup 23
D Hulp nodig met eerste CPU/GPU custom waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 17
R [Waterkoeling €500-600] CPU + GPU Advies Waterkoeling Setup 3
M Welk merk GPU voor waterkoeling Waterkoeling 2
W Waterkoeling Complete Set. CPU (+GPU) Advies gevraagd Advies Waterkoeling Setup 18
G [Waterkoeling] CPU I7-2600k / GPU R9 290 Advies Waterkoeling Setup 50
J GPU waterkoeling AMD Radeon R9 290 Advies Waterkoeling Setup 2
R Eerste waterkoeling (GPU) Advies Waterkoeling Setup 3
V GPU waterkoeling Antec nine hunderd Cases en Modding 4
X Advies gevraagd waterkoeling CPU + GPU Advies Waterkoeling Setup 3
W waterkoeling voor CPU en GPU Advies Waterkoeling Setup 1
S Hulp gevraagd bij samenstellen waterkoeling 4 GPU's Advies Waterkoeling Setup 5
G Waterkoeling GPU Probleem. Waterkoeling 14
L Advies gpu waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 0
U waterkoeling voor cpu en gpu Advies Waterkoeling Setup 20
Thieutje Multi GPU setup waterkoeling : Serial or Parallel waterflow Waterkoeling 11
R Waterkoeling, 500 Euro , i7 920, en in toekomst GPU Advies Waterkoeling Setup 25
K Winkelwagen Check.. GPU Waterkoeling GTX580 SLI Advies Waterkoeling Setup 12
S Gpu waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 2
N Hulp bij waterkoeling set cpu + gpu Advies Waterkoeling Setup 27
H [Waterkoeling] i7 950 + GPU's Advies Waterkoeling Setup 2
H Advies/Controle waterkoeling CPU, GPU, HDD Advies Waterkoeling Setup 4
D [400 euro] Waterkoeling setup voor i7 CPU en 8800GT GPU Advies Waterkoeling Setup 2
J Advies m.b.t. Kast gevraagd (waterkoeling: cpu/gpu/hdd) Cases en Modding 22
HighFlow Playstation 5 waterkoeling met de EK-QuantumX CoolingStation Monoblock for PS5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
Ubbidude Zwik waterkoeling spul Koeling 0
L Pc moederbord/ waterkoeling/grafischekaart Advies Waterkoeling Setup 3
M Algemen waterkoeling vragen Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
J 1st time waterkoeling; Fitting t.o.v. tubing size & custom waterkoeling reservoir maken Waterkoeling 3
S Intel NUC 10th gen i7 waterkoeling. Waterkoeling 9
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
W [i9-10980XE] Waterkoeling advies Advies Waterkoeling Setup 3
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan