Heineken
New member
Hallo allemaal,
Ik ben momenteel een nieuwe (high end) game pc aan het samenstellen en wilde daar graag waterkoeling bij maar ik weet erg weinig van waterkoeling dus of hetgene wat ik samen heb gesteld klopt (en ook alles op elkaar past en misschien nog dingen heb gemist) dat weet ik niet dus vandaar deze post
Dit zijn de specs van de PC die ik heb samengesteld (nog niks besteld trouwens)
Ik wil graag mijn CPU & GPU waterkoelen.
Waterkoeling stuff:
Zo moet het waterkoeling systeem eruit komen te zien: (wel zonder de 360 aangezien een 480 RAD en een 360 RAD met 1 videokaart overbodig is)
Ik hoor graag jullie mening hierover
- Heineken
Ik ben momenteel een nieuwe (high end) game pc aan het samenstellen en wilde daar graag waterkoeling bij maar ik weet erg weinig van waterkoeling dus of hetgene wat ik samen heb gesteld klopt (en ook alles op elkaar past en misschien nog dingen heb gemist) dat weet ik niet dus vandaar deze post
Dit zijn de specs van de PC die ik heb samengesteld (nog niks besteld trouwens)
Ik wil graag mijn CPU & GPU waterkoelen.
Waterkoeling stuff:
1x deze pomp Swiftech MCP655-PWM-DRIVE 12v Water Pump Module - PWM Enabled (Single Version) - FrozenCPU.com
1x CPU Block EK-Supremacy - Acetal - Supremacy - CPU Blocks - Blocks
1x RAD 480 EK-CoolStream RAD XT (480)
1x Water reservoir EK-RES X3 250 - EK-RES X3 series - Reservoirs - Reservoirs & Accessories
1x Aftapkraan Koolance Ball Valve / Kraan VLV-BL1X2
? (vergeten waar ik dit voor had gekozen xD) EK-D5 Dual TOP G1/4 CSQ - Acetal
Dual res link: EK-D5 Dual X-RES Link CSQ
16 AWG white wire: LC Custom 16AWG White Wire 25ft by Lutro0 Customs | Lutro0 Customs
Full cover GPU block:
EK-FC780 GTX Ti DCII - Acetal+Nickel - GeForce GTX 7x0/Titan Series - Full Cover for Nvidia GeForce - VGA Blocks - Blocks
Fans:
Air Series SP120 PWM Quiet Edition High Static Pressure Fan
Air Series SP120 Quiet Edition High Static Pressure 120mm Fan
Fancontroller:
Aqua-Computer Aquaero 5 LT USB fan controller
1x CPU Block EK-Supremacy - Acetal - Supremacy - CPU Blocks - Blocks
1x RAD 480 EK-CoolStream RAD XT (480)
1x Water reservoir EK-RES X3 250 - EK-RES X3 series - Reservoirs - Reservoirs & Accessories
1x Aftapkraan Koolance Ball Valve / Kraan VLV-BL1X2
? (vergeten waar ik dit voor had gekozen xD) EK-D5 Dual TOP G1/4 CSQ - Acetal
Dual res link: EK-D5 Dual X-RES Link CSQ
16 AWG white wire: LC Custom 16AWG White Wire 25ft by Lutro0 Customs | Lutro0 Customs
Full cover GPU block:
EK-FC780 GTX Ti DCII - Acetal+Nickel - GeForce GTX 7x0/Titan Series - Full Cover for Nvidia GeForce - VGA Blocks - Blocks
Fans:
Air Series SP120 PWM Quiet Edition High Static Pressure Fan
Air Series SP120 Quiet Edition High Static Pressure 120mm Fan
Fancontroller:
Aqua-Computer Aquaero 5 LT USB fan controller
Zo moet het waterkoeling systeem eruit komen te zien: (wel zonder de 360 aangezien een 480 RAD en een 360 RAD met 1 videokaart overbodig is)
Ik hoor graag jullie mening hierover
- Heineken