Hallo,
Ik heb het een en ander bij elkaar gezocht, en ik vroeg me af of jullie nog suggesties / opmerkingen hadden?
Ik heb een Antec1200, en wil op dit moment alleen mijn cpu koelen. In de toekomst wil ik graag GPU er aan toevoegen,
De 360 rad wil ik op de achterkant monteren dmv de mounting bracket.
De res heb ik uitgezocht omdat ik hier later nog een pomp kan toevoegen voor GPU loop
Deze spullen heb ik nu uitgezocht:
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groeten Roel
Ten eerste sorry voor de overhaaste post van net, ik heb zo zin om een waterkoeling te gaan maken dat ik iets te overhaast een post heb aangemaakt, ik het nu goed doen.
- Wat is jouw budget? ongeveer 500 Euro
- Wat is jouw hardware? i7 920, ssd, 2 hdds, 2 hd5870 in CF
- Welke behuizing heb je? Antec 1200
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen? Op dit moment alleen mijn cpu, ik wil wel mijn toekomstige GPU WC
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)? alle 3
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen? Ik wil de Radiator achter mijn computer maken dmv bracket.
In het kort moet je dit lijstje afwerken voor een complete waterkoeling setup:
1. Kies jouw Radiator: 360 Rad suggesties
2. Kies jouw Fans: Fans moeten worden aangepast op Rad
3a. Kies jouw CPU block Zat zelf te denken aan Swiftech Apogee HD CPU Block - BLACK Goede keuze???
4. Kies jouw Reservoir Koolance RP-402X2 Dual 5.25 Bay Reservoir
5a. Kies jouw Pomp Koolance Pump PMP-400
6. Kies jouw Koelvloeistof Geen idee?
7. Kies jouw Slang/Tube (zie uitleg slang/fitting formaten) Feser Tube UV - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - BLUE
8. Kies jouw Fittingen 13MM (1/2) Koolance Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks)
Ik wil graag 360 Rad aan achterkant buiten de kast bevestigen, kan ik een eventuele 240 rad voor in kast maken wanneer ik ook mijn gpu ga toevoegen aan de loop.
Graag suggesties en opmerkingen over mijn samenstelling.
Winkelwagen: Winkelwagens :: Winkelwagen - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
Alvast bedankt.
Roel
Ik heb het een en ander bij elkaar gezocht, en ik vroeg me af of jullie nog suggesties / opmerkingen hadden?
Ik heb een Antec1200, en wil op dit moment alleen mijn cpu koelen. In de toekomst wil ik graag GPU er aan toevoegen,
De 360 rad wil ik op de achterkant monteren dmv de mounting bracket.
De res heb ik uitgezocht omdat ik hier later nog een pomp kan toevoegen voor GPU loop
Deze spullen heb ik nu uitgezocht:
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groeten Roel
Ten eerste sorry voor de overhaaste post van net, ik heb zo zin om een waterkoeling te gaan maken dat ik iets te overhaast een post heb aangemaakt, ik het nu goed doen.
- Wat is jouw budget? ongeveer 500 Euro
- Wat is jouw hardware? i7 920, ssd, 2 hdds, 2 hd5870 in CF
- Welke behuizing heb je? Antec 1200
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen? Op dit moment alleen mijn cpu, ik wil wel mijn toekomstige GPU WC
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)? alle 3
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen? Ik wil de Radiator achter mijn computer maken dmv bracket.
In het kort moet je dit lijstje afwerken voor een complete waterkoeling setup:
1. Kies jouw Radiator: 360 Rad suggesties
2. Kies jouw Fans: Fans moeten worden aangepast op Rad
3a. Kies jouw CPU block Zat zelf te denken aan Swiftech Apogee HD CPU Block - BLACK Goede keuze???
4. Kies jouw Reservoir Koolance RP-402X2 Dual 5.25 Bay Reservoir
5a. Kies jouw Pomp Koolance Pump PMP-400
6. Kies jouw Koelvloeistof Geen idee?
7. Kies jouw Slang/Tube (zie uitleg slang/fitting formaten) Feser Tube UV - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - BLUE
8. Kies jouw Fittingen 13MM (1/2) Koolance Schroeffitting Paar - G1/4 (2 stuks)
Ik wil graag 360 Rad aan achterkant buiten de kast bevestigen, kan ik een eventuele 240 rad voor in kast maken wanneer ik ook mijn gpu ga toevoegen aan de loop.
Graag suggesties en opmerkingen over mijn samenstelling.
Winkelwagen: Winkelwagens :: Winkelwagen - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
Alvast bedankt.
Roel
Laatst bewerkt door een moderator: