Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik hou het wel bij een pak sterretjes Voor de rest vind ik het maar geldverspilling. Heb uitzicht over 4 steden rondom me heen, dus heb genoeg te zien voor nop
Van het jaar gaan we carbid knappen met 16 melkbussen en zelf haal ik nog wat vlinders, nitraten en van die potjes waar zo'n parachute uitkomt met knal. Zet die maar is op de kop in een straatkolk, bevroren beek of op straat met een baksteen erop
Heb hier nog 1000 Nitraten in de kast, nog wat lawine pijlen en 500 mini vlinders
supervlinders gaan er van de week aan komen
word geweldig weer dit jaar
Hier wel hoor
Ik koop mijn vuurwerk in Duitsland, hier vlak over de grens. We gaan bij Vrienden uitzitten 'savonds.
Dus paar 100 strijkers en potten voor "hoog" vuurwerk (kost geen drol on duitsland).
'smiddags gaan wij idd ook carbit schieten
Bij de Lidl :023: Niet duur en 3 tot 4 keer zo goedkoop als in NL. Potten voor 15.- die in NL gewoon voor 50.- worden verkocht.
We vieren het in DL, dus er gaat niets de grens over
Ja, ook nitraten, vlinders en vuurwerk pistolen zijn hier te koop. Lawinepijlen niet, maar die dingen wil ik sowieso niet. Akelig spul, vooral als het mis gaat. :012:
Ik haalde m'n vuurwerk ook altijd in Duitsland, want in Nederland is het echt dikke afzetterij. Alles is toch hetzelfde gekeurd, alleen hebben ze in Duitsland met wat ruimere normen