• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

wat ga je vragen voor sinterklaas?

stravinski

Oc-en is a way of life
we zijn allemaal weer blij dat sinterklaas in het land is, ik ben benieuwd wat jullie verlanglijstje is?:p

ik heb nie zoveel budget helaas:022:, maar ik zat te denken aan zowiezo een dremel... iemand een aanrader wat voor merk? en waar te halen (goedkoop)?...
 
Bosch is volgens mij altijd wel goed.
Of Black&Decker.

Ik wil een bestuurbare helicopter, dat lijkt me wel geinig.
(waarschijnlijk speel ik er een weekje mee en daarna ligt die weer ergens in een hoek stof te happen :p)
 
Ik wil een bestuurbare helicopter, dat lijkt me wel geinig.
(waarschijnlijk speel ik er een weekje mee en daarna ligt die weer ergens in een hoek stof te happen :p)

ik wilde dat ook eens een keer, was er niet van gekomen maargoed...
het idee was om een draadloze camera eraan te bevestigen zodat ik leuke shots kon vastleggen:p:icon_twisted:
 
Bosch is volgens mij altijd wel goed.
Of Black&Decker.

Ik wil een bestuurbare helicopter, dat lijkt me wel geinig.
(waarschijnlijk speel ik er een weekje mee en daarna ligt die weer ergens in een hoek stof te happen :p)

black&decker ligt aan een te dure kant voor hun kwaliteit, ik heb het merk "Dremel" gevonden.

24473.gif


meerdere mensen zijn zeer te spreken over dit product:118: al raden ze de op accu lopende producten af, de rest schijnt top te zijn! voor 73euro:033: heb je een dremel, een beweegbare slang (voor op dremel te bevestigen) en enkele onderdelen (slijppunten, boortjes,"cirkelzaagjes etc...)

klik hier voor meer informatie

-EDIT-: Freddy, kun je deze misschien in je assortiment :eusa_angel: krijgen of in ieder geval een dremel:eusa_pray::D?
 
Laatst bewerkt:
stravinski
die black&decker schijnt ook beter te zijn...
hij schijnt meer toerenvast (torque) the hebben dus als je gaat slijpen of iets dergelijks zakken de toeren wat minder en krijg je dus een mooiere bewerking ;)
 
trouwens no offense freddy, maar ik zou liever 5 minuten gratis willen shoppe bij een alternate, zercom of 4launch... omdat ze daar meer hardware verkopen!!
want laten we eerlijk zijn, wat moet je met al die koeling-producten als je geen hardware hebt om te koelen ;)

EDIT- en wat ik niet gebruik daarvan verkoop ik en van dat geld koop ik bij Freddy LOL, i'm doing you a favor then Freddy:D
 
Je was net iets eerder met jouw post edit dan mijn bericht haha.
Webshop + gratis shoppen gaat denk ik niet goed. Bestel je gewoon van het duurste 100x ofzo en de shop gaat down hahaha
 
moet je uiteraard wel regels maken eah freddy:p
zo van elk product 1x ofsow:S en onder bepaald geldbedrag;) je kunt er vast iets leuks van make freddy:D ik zou zeggen kom met een prijsvraag...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D wat kan ik hier voor vragen ? Hardware & Software 3
vincent wat ga je vragen voor kerst Algemene Discussies 7
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
E Nieuwe PC ineengeknutseld, nog wat vragen die blijven Waterkoeling 1
T Ff wat OC tips vragen... Overclocking 0
B Wil aan waterkoeling beginnen, wat n00b vragen! Waterkoeling 11
J Wat vragen over de term "Loops" Waterkoeling 16
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
E wat te doen met waterschade aan hout? Algemene Discussies 2
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
mixedup [CLOSED] wat is de waarde van dit Gesloten 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
H [CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan