Lookin crispy and tasty :112:
MrGiorgio De Planner 13 november 2013 #402 Om dit topic nog wat levendig te houden hier ons eten van gisteren. Een zelfgemaakte pizza en een glas asti erbij.
Om dit topic nog wat levendig te houden hier ons eten van gisteren. Een zelfgemaakte pizza en een glas asti erbij.
MrGiorgio De Planner 11 december 2013 #404 Past prima bij het jaargetijde en de maand december coolfris! Heb ik ook wel weer eens zin in. Wij moesten het doen met wat kliekjes
Past prima bij het jaargetijde en de maand december coolfris! Heb ik ook wel weer eens zin in. Wij moesten het doen met wat kliekjes
l3p Moderator Forumleiding 15 december 2013 #405 De vrouw is van huis, dus heerlijk 'plunder de koelkast en gooi in pan' -style.
MrGiorgio De Planner 11 januari 2014 #408 Oeh nice! Had ik vorige week in Hoek van Holland (aanradertje). Vorige week hadden we thuis zin in wat simpel eten. Alleen n kleine discussie met mn vriendin welk bord er nou smakelijker uit zag. Die van haar .... Of die van mij....
Oeh nice! Had ik vorige week in Hoek van Holland (aanradertje). Vorige week hadden we thuis zin in wat simpel eten. Alleen n kleine discussie met mn vriendin welk bord er nou smakelijker uit zag. Die van haar .... Of die van mij....
Thierry perfectly imperfect 11 januari 2014 #409 Die van haar is netter maar bij die van jou lijkt er meer vlees op te zitten dus jij wint
Thierry perfectly imperfect 8 februari 2014 #413 Net dit een geprobeerd... Moet zeggen lekkere snelle brownies
l3p Moderator Forumleiding 15 februari 2014 #414 Vrouwtje werken, kleine op bed, vlees in de pan, filmpje aan
MrGiorgio De Planner 15 februari 2014 #415 We zouden eigenlijk alleen t-bone eten met friet. Lekker simpel en lekker. Maar we hadden nog garnalen, dus werd het een soort van surf n turf
We zouden eigenlijk alleen t-bone eten met friet. Lekker simpel en lekker. Maar we hadden nog garnalen, dus werd het een soort van surf n turf
Sw333t I Love my NUC 9 maart 2014 #417 Gisteren maar de tepan yaki uit de doos getrokken: Ik met mijn gekke kop, waarom kan ik op een foto niet normaal er uit zien :icon_eyes:.
Gisteren maar de tepan yaki uit de doos getrokken: Ik met mijn gekke kop, waarom kan ik op een foto niet normaal er uit zien :icon_eyes:.
ForresT Member 29 maart 2014 #418 Gister een Heerlijke Ceaser Salade gegeten. Naar recept van Jamie Oliver. Laatst bewerkt: 29 maart 2014
the_cyberspace uber-prutser 29 maart 2014 #419 Met m`n vrouwtje en de kleine uk uit eten geweest en hier was ik druk mee bezig: Spare ribs, was weer jummie jummie!
Met m`n vrouwtje en de kleine uk uit eten geweest en hier was ik druk mee bezig: Spare ribs, was weer jummie jummie!