Thierry perfectly imperfect 18 augustus 2013 #381 jij bent niet zuinig met kaneel zie ik... Nu wil ik ook weer eens wentelteefjes, al een tijd niet meer gehad
jij bent niet zuinig met kaneel zie ik... Nu wil ik ook weer eens wentelteefjes, al een tijd niet meer gehad
MrGiorgio De Planner 18 augustus 2013 #382 Dat noemen de kinderen die wel eens bij ons hebben gegeten Gio-suiker: een bakje kaneel met suiker er doorheen. :112:
Dat noemen de kinderen die wel eens bij ons hebben gegeten Gio-suiker: een bakje kaneel met suiker er doorheen. :112:
AverageNinja New member 19 augustus 2013 #383 Thierry zei: Gewoon ff snel met je Phone zonder flits moet toch kunnen Klik om te vergroten... Probleem was dat ik daar met m'n ouders zat, en die zijn nogal... Ouderwets... :/
Thierry zei: Gewoon ff snel met je Phone zonder flits moet toch kunnen Klik om te vergroten... Probleem was dat ik daar met m'n ouders zat, en die zijn nogal... Ouderwets... :/
AverageNinja New member 19 augustus 2013 #384 Ik was vandaag een dagje uit in Duitsland. Wiener Schnitzel mit Pommes Frites. (Maar effe snel een foto gemaakt toen mn ouders niet keken)
Ik was vandaag een dagje uit in Duitsland. Wiener Schnitzel mit Pommes Frites. (Maar effe snel een foto gemaakt toen mn ouders niet keken)
the_cyberspace uber-prutser 19 augustus 2013 #385 Een eigen gemaakte gehaktbal (vriendin vind dat leuk) met wat spinazie en aardappelpuree: Smaakte weer goed!
Een eigen gemaakte gehaktbal (vriendin vind dat leuk) met wat spinazie en aardappelpuree: Smaakte weer goed!
MrGiorgio De Planner 25 augustus 2013 #386 En toen was t weer zondag. Deze keer brunch met zalm en kaviaar.... .... en prosecco.
MrGiorgio De Planner 31 augustus 2013 #387 Vandaag zaterdag, dus zo naar de sportschool. Even snel wat naar binnen schuiven voordat we gaan zweten.
Vandaag zaterdag, dus zo naar de sportschool. Even snel wat naar binnen schuiven voordat we gaan zweten.
Sw333t I Love my NUC 1 september 2013 #389 En gisteren weer gestoeid met de pizzarette samen met mijn schoonfamilie:
MrGiorgio De Planner 14 september 2013 #390 Vorige week zaterdag lekker rustig de stad zien ontwaken en met mn meisje relaxed ergens n bakje thee gedronken.
Vorige week zaterdag lekker rustig de stad zien ontwaken en met mn meisje relaxed ergens n bakje thee gedronken.
Thierry perfectly imperfect 29 september 2013 #392 Het begon met dit: Dat werd ff gemarineerd in dit: Lekker grillen op de bbq Daarna op me bordje
MrGiorgio De Planner 29 september 2013 #395 Damm, dat antwoord had ik al verwacht. Dus ik ook maar even snel bezig. Eerst vuur maken (nee deze keer niet de Boretti aangeslingerd) En vervolgens maar wat stokjes erop :112: Ik heb helaas geen foto's van de berg sateh die klaar was, maar ik geloof dat er van de ruim 60 stokjes er nog maar een dozijn over zijn.
Damm, dat antwoord had ik al verwacht. Dus ik ook maar even snel bezig. Eerst vuur maken (nee deze keer niet de Boretti aangeslingerd) En vervolgens maar wat stokjes erop :112: Ik heb helaas geen foto's van de berg sateh die klaar was, maar ik geloof dat er van de ruim 60 stokjes er nog maar een dozijn over zijn.
MrGiorgio De Planner 3 oktober 2013 #398 Ik had nog een ouderwetse oranje Fanta liggen die nog smaakt zoals Fanta vroeger smaakte toen al die smaak-, geur- en kleurstoffen nog mochten. Die smaakte prima na de spareribs
Ik had nog een ouderwetse oranje Fanta liggen die nog smaakt zoals Fanta vroeger smaakte toen al die smaak-, geur- en kleurstoffen nog mochten. Die smaakte prima na de spareribs
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 29 oktober 2013 #400 Laat ik ook maar eens mee doen. Gebakken aardappel, saté burger, kleine 'salade' van cherry tomaten, komkommer, basilicum en olijfolie en een beetje Zaanse mayo.
Laat ik ook maar eens mee doen. Gebakken aardappel, saté burger, kleine 'salade' van cherry tomaten, komkommer, basilicum en olijfolie en een beetje Zaanse mayo.