• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wat schaft de pot vandaag ?

Quadcore

Low and Slow ...
Weet niet of er veel mensen nog thuis bij moeders wonen / eten maar naar mijn mening gaat je "gezonde" eetgedrag hard achteruit als je eenmaal zelf een huisje hebt of samenwoond :) daarom ben ik benieuwd wat de pot schaft vandaag ;)

Quadcore

Low and Slow ...
Ik zal zelf van start gaan , ben vandaag lekker vrij dus ga vanmiddag lekker een grote pan macaroni maken :) gelijk voor 2 dagen :)

stravinski

Oc-en is a way of life
eergister een visschotel gehad, gister bbq met lekkere salades en vandaag hollands eten...aardappelen kip.. you know the drill

Freddy

Administrator
Forumleiding
Gisteren heeft mijn toekomstige schoonzus gekookt:
Aardappel puree met karbonade en een kiprolade met szigeunersaus.
En een beetje doperwten met worteltjes.

Ik vond het lekker :)

Vanavond gaat mijn vriendin koken (denk/hoop ik), ben benieuwd wat het gaat worden :)

Laatst bewerkt door een moderator:

Freddy

Administrator
Forumleiding
oehhh lekka lekka!
Grote kans dat wij dat vanavond ook eten, kan me herinneren dat mijn vriendin afgelopen vrijdag nog boodschappen had gedaan en Knorr wraps deeg plakjes had gekocht :D

Freddy

Administrator
Forumleiding
Ik vind dat ik nog aardig gezond eet, afgezien van de kapsalons en brammetjes :p
Groente vind ik namelijk lekker, met name spruitjes en brocolli :D

Quadcore

Low and Slow ...
Mmm kapsalon :) eet ik zeker 1 keer in de week :) staat zo'n karretje voor mn deur die dat heeft en dat is echt heeeeel fout ;)

MrGiorgio

De Planner
Vandaag nog een keer Tom Yum soep en wat gebakken kip erbij.
Met dit warme weer heb ik meestal niet zoveel zin in eten.

Edit: die gebakken kip was niet zo'n strak plan, aangezien de mondhygieniste mn tanden in een andere volgorde had terug gezet. (Althans zo voelt het)

Laatst bewerkt:

St1nG

niet zo lang aub.
in de vriezer, lag nog wat macaroni schotel, (oude kaas, ham, verrassend macaroni :D, tomaat) gegeten, was wel lekker :)

Joren

New member
ik heb ook pietsa gegeten.. lekker makkelijk om eentje uit de vriezer te trekken en in de oven te pleuren, vooral als je moeder het doet :040:

Slader

prof klikker
ik heb gister lasagnette verdi gemaakt. En nee niet dat standaard knor pakket :p

( ok ik was wel lui en heb geen verse blad spinazie gebruikt maar gewoon diepvries blad spinazie :p )

Thierry

perfectly imperfect
vanavond wordt het een potje

Met gebakken

en deze
gemarineerd met soja saus, een beetje worcerstershire sauce, kip tica hot kruiden

Bovenaan