Kan je je Heatkiller ook niet een kwartslag draaien?
Vannos upgrading....... 10 februari 2010 #122 Blackruby zei: Kan je je Heatkiller ook niet een kwartslag draaien? Klik om te vergroten... zou misschien wel kunnen maar weet niet hoe het dan zit met de core,s of ze dan wel goed gekoeld worden.
Blackruby zei: Kan je je Heatkiller ook niet een kwartslag draaien? Klik om te vergroten... zou misschien wel kunnen maar weet niet hoe het dan zit met de core,s of ze dan wel goed gekoeld worden.
Vannos upgrading....... 10 februari 2010 #123 heb vandaag de antiknikveren gekregen dus gelijk aan de slag. pomp+ rad vullen Plus filmpje ( geen goede kwaliteit ) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=XxWVzPfI2as]YouTube - Vannos' Earthquake[/ame]
heb vandaag de antiknikveren gekregen dus gelijk aan de slag. pomp+ rad vullen Plus filmpje ( geen goede kwaliteit ) [ame=http://www.youtube.com/watch?v=XxWVzPfI2as]YouTube - Vannos' Earthquake[/ame]
Flipmode Blck TJ07 10 februari 2010 #124 Mooi gedaan die bochten. Jammer dat die veren roze lijken... Best veel geborrel hoor ik in dat filmpje
Mooi gedaan die bochten. Jammer dat die veren roze lijken... Best veel geborrel hoor ik in dat filmpje
Alex Bezig met houten pc... 10 februari 2010 #125 Vannos zei: zou misschien wel kunnen maar weet niet hoe het dan zit met de core,s of ze dan wel goed gekoeld worden. Klik om te vergroten... Afhankelijk van je CPU geeft dat inderdaad andere resultaten.
Vannos zei: zou misschien wel kunnen maar weet niet hoe het dan zit met de core,s of ze dan wel goed gekoeld worden. Klik om te vergroten... Afhankelijk van je CPU geeft dat inderdaad andere resultaten.
Vannos upgrading....... 10 februari 2010 #126 Flipmode zei: Mooi gedaan die bochten. Jammer dat die veren roze lijken... Best veel geborrel hoor ik in dat filmpje Klik om te vergroten... danku, Ja ik moet er nog een neon in leggen, hopelijk dat ze wat roder kleuren. japs borrelt lekker denk dat het een hoop lucht is. Zitten wel spiralen in de slangen deze pomp is echt veel sterker dan die TT pomp
Flipmode zei: Mooi gedaan die bochten. Jammer dat die veren roze lijken... Best veel geborrel hoor ik in dat filmpje Klik om te vergroten... danku, Ja ik moet er nog een neon in leggen, hopelijk dat ze wat roder kleuren. japs borrelt lekker denk dat het een hoop lucht is. Zitten wel spiralen in de slangen deze pomp is echt veel sterker dan die TT pomp
Sanders Kapitein 10 februari 2010 #127 Mooi dat logo daarien, vroeg me ook al een tijdje af of het mogelijk was, stond iig op de planning voor volgende keer als alles uit elkaar gaat Mooi gedaan allemaal bij elkaar! Kan niet wachten om de 'twee broertjes' naast elkaar te zetten op de lan Laatst bewerkt: 10 februari 2010
Mooi dat logo daarien, vroeg me ook al een tijdje af of het mogelijk was, stond iig op de planning voor volgende keer als alles uit elkaar gaat Mooi gedaan allemaal bij elkaar! Kan niet wachten om de 'twee broertjes' naast elkaar te zetten op de lan
Flipmode Blck TJ07 10 februari 2010 #128 Vannos zei: danku, Ja ik moet er nog een neon in leggen, hopelijk dat ze wat roder kleuren. japs borrelt lekker denk dat het een hoop lucht is. Zitten wel spiralen in de slangen deze pomp is echt veel sterker dan die TT pomp Klik om te vergroten... Heb dezelfde pomp Gezien jou loop niet zo groot is, hang hem aan 7V? Zelfs bij mij is dat voldoende met CPU+GPU
Vannos zei: danku, Ja ik moet er nog een neon in leggen, hopelijk dat ze wat roder kleuren. japs borrelt lekker denk dat het een hoop lucht is. Zitten wel spiralen in de slangen deze pomp is echt veel sterker dan die TT pomp Klik om te vergroten... Heb dezelfde pomp Gezien jou loop niet zo groot is, hang hem aan 7V? Zelfs bij mij is dat voldoende met CPU+GPU
Alex Bezig met houten pc... 10 februari 2010 #129 Niet jaloers worden Chiller . Je bent niet de eerste die het doet en je zal ook zeker niet de laatste zijn. PSU fans zijn lawaaieriger dan veel mensen denken .
Niet jaloers worden Chiller . Je bent niet de eerste die het doet en je zal ook zeker niet de laatste zijn. PSU fans zijn lawaaieriger dan veel mensen denken .
Vannos upgrading....... 10 februari 2010 #130 en gelijk heb je. hij draait nu niet meer lol . acht oude er weer terug in. wat bedoel je met cover ook in plexi ?
en gelijk heb je. hij draait nu niet meer lol . acht oude er weer terug in. wat bedoel je met cover ook in plexi ?
Alex Bezig met houten pc... 10 februari 2010 #131 Wat moet er dan gebeuren Chiller? Weerstandje worden toegevoegd?
Vannos upgrading....... 10 februari 2010 #132 Flipmode zei: Heb dezelfde pomp Gezien jou loop niet zo groot is, hang hem aan 7V? Zelfs bij mij is dat voldoende met CPU+GPU Klik om te vergroten... hmm ffe denke watvoor weerstand moet daar tussen :eusa_doh:
Flipmode zei: Heb dezelfde pomp Gezien jou loop niet zo groot is, hang hem aan 7V? Zelfs bij mij is dat voldoende met CPU+GPU Klik om te vergroten... hmm ffe denke watvoor weerstand moet daar tussen :eusa_doh:
Vannos upgrading....... 10 februari 2010 #133 Alex zei: Wat moet er dan gebeuren Chiller? Weerstandje worden toegevoegd? Klik om te vergroten... ik soldeer een lang draad aan de fan en sluit hem aan op mijn mobo,
Alex zei: Wat moet er dan gebeuren Chiller? Weerstandje worden toegevoegd? Klik om te vergroten... ik soldeer een lang draad aan de fan en sluit hem aan op mijn mobo,
Flipmode Blck TJ07 10 februari 2010 #134 Vannos zei: hmm ffe denke watvoor weerstand moet daar tussen :eusa_doh: Klik om te vergroten... Misschien dat dit je helpt? Zo heb ik em erop
Vannos zei: hmm ffe denke watvoor weerstand moet daar tussen :eusa_doh: Klik om te vergroten... Misschien dat dit je helpt? Zo heb ik em erop
Vannos upgrading....... 10 februari 2010 #136 update Kabels wegwerken van een mega voeding de handige doosjes van freddy tot nu toe weg gewerkt Morge weer verder Laatst bewerkt: 12 februari 2010
update Kabels wegwerken van een mega voeding de handige doosjes van freddy tot nu toe weg gewerkt Morge weer verder
Vannos upgrading....... 10 februari 2010 #138 Oli4v zei: btw, is 2x RS120 alles wat erin komt van rads? Klik om te vergroten... moet eens zien hoe de temps zijn. deze case is echt rottig om rads in kwijt te kunnen, Kan altijd nog een Radje buiten de case plaatsen.
Oli4v zei: btw, is 2x RS120 alles wat erin komt van rads? Klik om te vergroten... moet eens zien hoe de temps zijn. deze case is echt rottig om rads in kwijt te kunnen, Kan altijd nog een Radje buiten de case plaatsen.
Slader prof klikker 11 februari 2010 #139 Vannos zei: moet eens zien hoe de temps zijn. deze case is echt rottig om rads in kwijt te kunnen, Kan altijd nog een Radje buiten de case plaatsen. Klik om te vergroten... check anders quad zn build die is erg creatief geweest met zn rads
Vannos zei: moet eens zien hoe de temps zijn. deze case is echt rottig om rads in kwijt te kunnen, Kan altijd nog een Radje buiten de case plaatsen. Klik om te vergroten... check anders quad zn build die is erg creatief geweest met zn rads
Vannos upgrading....... 11 februari 2010 #140 Slader zei: check anders quad zn build die is erg creatief geweest met zn rads Klik om te vergroten... welke build is dat die dreamcase of ??
Slader zei: check anders quad zn build die is erg creatief geweest met zn rads Klik om te vergroten... welke build is dat die dreamcase of ??