Slader
prof klikker
Heren,
Hierbij wil ik mijn Parvum MATX case te koop aanbieden. Deze heb ik toen der tijd custom laten maken bij de goede heren van Parvum.
De orginele post ( helaas zonder foto's ondertussen ): https://forum.highflow.nl/threads/clear-box.16927/
Bij vragen, let me know.
0. Parvum S2.0 clear/clear ( in een custom BTX opstelling )
1. Dit product is aangeschaft 22 Juli 2014
2. Product heb ik tot 1 week geleden gebruikt
3. De pc die hierin zat is overleden ( cpu is gestorven en geen idee of die het moederbord heeft meegenomen ), dus een mooi moment voor mij om naar een MITX over te stappen ( kleiner is altijd beter right ? )
4. De factuur is digitaal aanwezig, gezien die uit 2014 komt geen garantie
5. De kast verkeerd in een goede staat. Alle schroeven zijn aanwezig, geen scheuren oid te vinden, schoonmaak beurtje kan die wel gebruiken.
6. accessoires werden niet bijgeleverd dus zijn ook niet aanwezig ?.
7. Ik heb geen specifieke richtprijs, doe een leuk bod.
Mocht er intressen zijn in bepaalde extra onderdelen zoals de voeding, of custom kabels let me know...
en voor nostalgie, nog een foto van de goede oude tijd:
Hierbij wil ik mijn Parvum MATX case te koop aanbieden. Deze heb ik toen der tijd custom laten maken bij de goede heren van Parvum.
De orginele post ( helaas zonder foto's ondertussen ): https://forum.highflow.nl/threads/clear-box.16927/
Bij vragen, let me know.
0. Parvum S2.0 clear/clear ( in een custom BTX opstelling )
1. Dit product is aangeschaft 22 Juli 2014
2. Product heb ik tot 1 week geleden gebruikt
3. De pc die hierin zat is overleden ( cpu is gestorven en geen idee of die het moederbord heeft meegenomen ), dus een mooi moment voor mij om naar een MITX over te stappen ( kleiner is altijd beter right ? )
4. De factuur is digitaal aanwezig, gezien die uit 2014 komt geen garantie
5. De kast verkeerd in een goede staat. Alle schroeven zijn aanwezig, geen scheuren oid te vinden, schoonmaak beurtje kan die wel gebruiken.
6. accessoires werden niet bijgeleverd dus zijn ook niet aanwezig ?.
7. Ik heb geen specifieke richtprijs, doe een leuk bod.
Mocht er intressen zijn in bepaalde extra onderdelen zoals de voeding, of custom kabels let me know...
en voor nostalgie, nog een foto van de goede oude tijd: