• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vannos's Earthquake case

moet geen weerstand tussen, is omdat de led's in die fan ook stroom nodig hebben, en voeding geeft juist dat wat nodig is voor de koeling, maar wat weinig is, voeding warmer zal hij wel harder draaien, maar dan is voeding al serieus warm.

ik heb t zelfde probleem met me yate loon, maar heb al een oplossing, en die ga k vant weekend uitvoeren hopelijk, als k dremel heb.

ga de motor switchen van de twee fan's.

pics volgen nog.

oke oke, heb zelf nu gewoon het draad van de fan meelopen met de massa kabels van de voeding hij zit gewoon op een 12v aansluiting. Voeding word dus gewoon altijd goedgekoeld :064:
 
hmm opzich heb je wel gelijk kwa logica. Maar de voeding word nu gewoon goed gekoeld, ongeacht wat voor verbruik hij geeft. er zat ook maar een 2 polige stekker aan de voeding naar de Fan. De fan zelf heb ik nog nooit eerder harder horen blazen. ( de stock fan dan )

Jap en hij draait :D

sltog9.jpg

Darknes
21eaiwh.jpg

:D
29bhww.jpg

:D:D
1957j6.jpg

Hopelijk maakt de n97 kwaliteit het er nie minder op Ziet er echt gaaf uit :D
302p0zc.jpg


dat was et ffe tot nu toe. Zij panelen moek nog weerstand voorzetten maar daar moet ik eerst om. dus werken nu ffe niet.
 
Laatst bewerkt:
Dan word je controller niet herkend in windows. ga is naar je device manager. Dan moet je de controller ff opzoeken en dan update driver.... aanklikken. Dan zou het moeten werken. Zoals ik nu kan zien is je Freeduino controller niet geïnstalleerd waardoor hij dus geen contact er mee kan maken. Deze controllers worden normaal gesproken door windows ondersteund. Succes ermee
 
Dan word je controller niet herkend in windows. ga is naar je device manager. Dan moet je de controller ff opzoeken en dan update driver.... aanklikken. Dan zou het moeten werken. Zoals ik nu kan zien is je Freeduino controller niet geïnstalleerd waardoor hij dus geen contact er mee kan maken. Deze controllers worden normaal gesproken door windows ondersteund. Succes ermee

Hmm als ik op update driver klik gebeurt er evenveel als dat ik zelf de map aangeef.

nzlqh3.jpg
 
k heb die software nog nooit gebruikt in windows 7.

zal er eens naar kijken op de lan.
op de controller zelf staat ook een reset knop.

maar dan moet je de neus eraf schroeven

jup reset knop ingedrukt maar blijven 2 leds branden in het front.
zal is proberen om het via me laptop te doen,, staat ook w7 op mja
I can try
 
Kheb hier een Arduino controllertje (Duemilanove welke eigenlijk totaal hetzelfde is als je Freeduino) Deze werkt overigens zonder problemen onder windows 7. Ook al eens een andere usb poort geprobeerd?
 
ok op mijn laptopt werkt et wel. Maar zit nu met het uploaden.

staat:

avrdude: stk500_getsync() : not in sync: resp=0x30
avrdude: stk500_disable() : protocol error, expect=0x14, resp=0x51


hmm

Kabels nog stukje verder weggewerkt :D

53veqb.jpg


Heb gelukkig een hoop kabels in die doosjes kunnen gooien :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Over je controller heb ik denk ik het probleem gevonden maybe. Heb je toevallig een bluetooth recievertje in je pc? ik ben hier nog is ff aan het kijken geweest en bij mij wanneer ik deze er in heb zitten gaat het ook niet. Wanneer je hem disabled of unplugged gaat het wel :) Mischien dat je dus ook met je bluetooth zit.
 
hmm thanks voor je reactie. maar geen suc6. Heb inderdaad op de laptop een bluetooth device maar disabled doet ie het ook niet. Krijg ook telkens dezelfde melding van hierboven. Weet ook niet welke arduino dit nu precies is.


Probeerde het net nog even op de pc en ik trek de usb uit de pc en pc valt uit, Denk nie da dat de bedoel is.

OKee eerste Temps are arived:

Dit zijn me idle temps- zowiezo met chipset 20 graden koeler :D
qyifm1.jpg


met arduino gaat het niet goed..
27yoaaw.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
okee, nog steeds geen suc6 met die controller. over op maatregelen :p

controller uit het front
vqgnm0.jpg


met alle pinnetjes er uit geprobeert maar geen verbetering.
nu laptop herinstalleren naar XP ik hoop dat dat het is.

2unyc5c.jpg


Eddie, die dingen heb ik ook geprobeert zoals smoothing enzo maar telkens die melding.
dit lijstje heb ik ook al langs gelopen> Arduino - Troubleshooting <
 
weerstanden tussen de isemo bollen gevonden?

die zitten er ook in he?

heb je de smd-led's al ?

Dat evga logo mag wel vet uitzien ja, is met lasercutting uit t metaal gehaald, en op 1/100 mm in plexiglas uitgefreesd.
Nauwkeuriger zul je t niet krijgen hoor.

tevens merk k wel dat k iets vergeten ben mee te sturen, maar geen zorgen, word nog een cadeau vo u.

led-controller ook gevonden als je top-panel vanboven eraf haalt ?

usb aansluiting zit bij het IO-shield, test t maar eens, en tonen die handel !!!!

heb nog genoeg UV-plexiglas liggen hier.
als k laat zandstralen laat k t wel maken :

Vannos's Earthquake erop laten zetten dan ?

En geen krasje, mag wel he, dure mod lol, beetje verzorgen he?

?? waara blijft da dan
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Vannos Vannos: Pc and desk gallary Gallery & Build Logs 2
Vannos Vannos Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 18
L aRGB case fans aansluiten zonder RGB of aRGB header op mobo Cases en Modding 8
Jason Singularity Computers Wraith 2.0 ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Robin Iemand ervaring met een coolermaster masterbox nr600 case en radiatoren? Waterkoeling 14
Jason Singularity Computers Wraith ITX/DTX Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Jonsplus i100 Pro Mini-ITX Case / Tempered Glass / Black / Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
Jason BarrowCH STAR1 Series Limited Edition Circular Open Panel Case - Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason PHANTEKS Evolv Shift Air 2 Mini-ITX Case, Mesh Panel - Black or Grey HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH Rhopilema Series V2 Limited Edition Composite Channel Test Bench Case - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Spectre 2.0 Case, 10% korting aanbieding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Singularity Computers Wraith Mini-ITX Case/ Behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Subarist | BIP | Project Subi | Personal Case | PCFixerLimburg Gallery & Build Logs 15
Slader [TKA-Case] MATX Parvum case Verkocht 0
Freddy Singularity Computers Wraith Mini-ITX Chassis / Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Singularity Computers Spectre 2.0 case / behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
V Phanteks evolv X, heerlijke case. Gallery & Build Logs 5
L Nieuwe case voor custom WC, welke o welke Waterkoeling 7
P Corsair Crystal 570X Case, PSU cover maken? Cases en Modding 3
0 [Waterkoeling] Luchtdichte-anti-kattenharen-case, 1000 euro, i7 8700K, GTX 1080Ti Advies Waterkoeling Setup 9
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
F Phanteks case en cooler HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S PC case laten spuiten HighFlow Forum 9
TinusB scratch build pc case Gallery & Build Logs 18
I Case opties voor grote radiator Cases en Modding 12
Freddy Parvum Systems L1.0 ATX Watercooling Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
k.3nny Nieuwe mod, welke case? Cases en Modding 5
P Desk-case advies Cases en Modding 2
S IO USB port verlengen custom case Cases en Modding 1
I case modding Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
A Lian Li case met tool-les PCI Cases en Modding 5
S Case upgrade? Cases en Modding 2
L Nieuwe case, maar welke? Cases en Modding 6
JaPeMo JP[0] by JaPeMo (Acrylic Pc Case) Gallery & Build Logs 22
G Case voor 2 240-rads EK-CoolStream PE 240 Radiator Cases en Modding 9
ProAce [GEVONDEN] Case Badges Gevonden 0
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master ITX case met Hotswap bays Verkocht 4
F [Radiator] Obsidian Series® 650D Mid-Tower Case Waterkoeling 4
nicvdv [IN-ACTIVE] medion case Verkocht 1
radmiraal de NZXT H440 case + GTX 780 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 31
S Symphton - Jelle Hoylaerts - Case mod SugarLAN Edition Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
ProAce [CiP] Server Case 2.0 Gallery & Build Logs 12
ProAce Eerste Build: Server Case Gallery & Build Logs 6
M 2 (of meer) PSU voor een case Hardware & Software 18
EJS Vraagje over case fan opstelling Overige Koeling 27
tomasvanderpijl Nieuwe case Cases en Modding 4
l3p [CANCELLED] L3p Parvum case incl 7x UV green fans. Verkocht 2
C Nieuwe Case Cases en Modding 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan