• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vannos's Earthquake case

Vannos

upgrading.......
:D hij is er :D

ga natuurlijk nog wat dingetjes doen om de rest er ook perfect er uit te laten zien. voor de lan :)

als eerst deze hardware komt er in:

Mobo: Rampage II extreme
CPU: Core i7 920 (D0)
MEM:Mushkins 1333mhz 6gb
GPU: 3xXFX 5750.s
HDD: 2x 320gb 1x1000gb
PSU: Coolemaster UCP 1100W
overige:Asus oc station

-Kabels sleeven
-Nieuw res :Bitspower 5.25 Bay Reservoir Black BP-WT525P-BK
-Nieuwe pomp:Laing DDC-1Plus MCP355 12V
-nieuwe Top:EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi
-nieuwe fittingen op rads
-Nieuwe slangen ( nog niet zeker )
-koelwater( nog niet zeker )

en komen nog 2 andere rads (120) van me oom.

Kan wel wat hulp gebruiken bij het uitzoeken van pomp en res

:Laing DDC-1Plus MCP355 12V
Top:EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi

Laatst bewerkt:

Vannos

upgrading.......
okej, je bedoelt onder het drivebay dan ? rode vloeistof zou wel betekenen dat ik wel andere slangen moet hebben. doorzichtige dan :)

Net pakketje binnen gehad van freddy :) ( thanks voor de lolly )

10 meter: white-uv flex sleeve 3mm
5 meter: white-uv flex sleeve 6mm
5meter: black flex sleeve 3mm

1meter: Heatshrink 12.7mm-4.3mm white
2,5meter:Heatshrink 3mm-1mm white
2,5meter:heatshrink 3mm- 1mm black

Zou echt niet weten of het genoeg is om een ucp 1100w volledig te kunnen sleven
kan ook allen de kabels doen die ik gebruik sleeven. En de rest in zo een Euro-behuizing ABS (Zwarte Plastic Doosjes, welk je kan dichtmaken met gezonken schroeven)

Vannos

upgrading.......
oke die ligt dus in het bay. Die gaak nemen ook. Dan nu nog een pomp en slangen en fittingen. Ik wil wel alles in 1 keer bestellen :)

rsnubje

Junior Member
zou inderdaad zoiezo voor een laing pomp gaan.
fittingen maakt niet zoveel uit, voor iets moois gewoon schroeffittingen van BP. zoals deze

slangen doorzichtige masterkleer bijv. van 3/8 ID, vind persoonlijk dikke van 1/2 ID niet zo mooi. of UV rood van feser

Vannos

upgrading.......
zou inderdaad zoiezo voor een laing pomp gaan.
fittingen maakt niet zoveel uit, voor iets moois gewoon schroeffittingen van BP. zoals deze

slangen doorzichtige masterkleer bijv. van 3/8 ID, vind persoonlijk dikke van 1/2 ID niet zo mooi. of UV rood van feser
ja heb nu ook 3/8 vind ik goed zo. jup paar mooi fittingen er op dat gaat er geod uit zien.

Dan zal binnenkort mijn bestelling zijn>

Pomp:Laing DDC-1Plus MCP355 12V
Top:EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi
Stand: XSPC Laing DDC L Stand
Water:Feser One Cooling Fluid - UV RED
Slangen: Tygon R3603 - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - Clear. Of Feser Tube UV - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - RED
Fittingen: 4x 10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Schroeffitting - G1/4 Black Nickel en 10MM (3/8 ID - 1/2 OD) Koolance Schroeffitting 90 graden - G1/4 (2 stuks)

Kleine update 1

Heb vanavond al wat gesleved voor het eerst :) Had pas 2 lichtbuizen besteld in de shop
Revoltec Ultra Bright Cold BLUE Light - 10cm TWIN set.

Die heb ik gesleved. Foto,s zijn niet echt super gemaakt met me webcam. Camera zit op me telefoon en aangezien tel bij de maker is. Kan ik geen foto,s schieten.

Vind het zelf goed gelukt, is nog wat wennen met het materiaal
maar het echte werk komt pas als ik me UCP 1100W ga sleven :D

Laatst bewerkt door een moderator:

Freddy

Administrator
Forumleiding
Heb je wel netjes gedaan hoor :)

Had je trouwens ook moeite met het uithalen van de pinnetjes van de stekkertjes?

Vannos

upgrading.......
Danku :)

Had moeite idd met het kleinste stekkerje in dat kastje zelf. even met dun fitting schroevendraaiertje het pinnetje weg gedrukt paar keer. toen ging tie :)

LeMoN

Tutti Frutti
als je echt je hele voeding wilt sleeven en alle fans, pomp etc ga je het niet redden met 20m sleeve, waarvoor heb je eigenlijk de 6mm besteld?

Vannos

upgrading.......
Daar heb je gelijk in. Zal nog wat meters sleeve moeten bestellen heb ik al gezien. Weet ook niet zeker of ik heel die voeding sleeved. Die opbergdoosjes van freddy komen daarvoor heel goed van pas denk ik. Juist omdat ik niet alles wil sleven.

hehe die 6mm weet ik niet eens, je weet maar nooit waar je et voor nodig kan hebben.
iedergeval binnenkort weer sleeve matriaal bijbestellen

Eddie

Junior Member
Ziet er goed uit die sleeve, Maar word het niet een beetje druk op deze manier met zoveel kabels? :p Ik had men eigen revoltec ook gesleeved maar ik heb die aan/uit schakelaar er tussen uit gelaten en een aantal kabeltjes bij elkaar gewerkt, waardoor het wat rustiger oogt:

Veel succes nog met de verdere build :) aan de case zal het niet liggen :)

Vannos

upgrading.......
Daar heb je wel gelijk in. die schakelaar is eigenlijk overbodig. Ik denk dat ik het ook zo doe. heb ik iedergeval wat minder kabels :) Thanks voor de tip :)

Bovenaan