0. Volledige naam van het product
Parvum systems S1.0 + Custom color UV Green + Acrylic inlay
4 x 120mm Nanoxia
3 x 80mm Nanoxia
Ook krijg je er diverse RVS bouten extra bij voor montage van de fans/radiatoren.
En de Polywood blokjes om je GPU op 45 graden te zetten. (Mits je zelf een pci-e extender regelt)
Ik heb de originele zwarte Lamptron vandal resist switch met witte led terug geplaatst. (De Bulgin heb ik zelf weer nodig )
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
7 Maanden terug van Parvum Systems gekregen.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Een paar maanden.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Mag weg wegens beëindigen casemod project.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
5. In welke staat verkeert het product?
Nog prima te gebruiken voor een leuke build.
Omdat dit een soort prototype was en omdat hij wat gebruikssporen heeft wil ik dat er uiteraard niet voor terug hebben.
Er zijn wat 'minpuntjes' aan dit specifieke prototype, zie laatste foto:
- Het IO panel blijft niet lekker klem zitten, maar valt er zeker niet uit of zo. Zit dus klem tussen case en mobo.
- De schroefgaatjes voor de PCI-e kaarten zitten niet goed op hun plek. (Is op te lossen als je een beetje handig bent)
- Er UV groene panel aan de achterkant is gescheurd op het dunste punt. (Niet echt een probleem)
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Al het nodige zit erbij, de boutjes, moertjes etc etc
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Nieuwprijs van deze case met custom color en acrylic inlaying incl verzending is rond de €260..
Als je daar de 7 fans bij optelt komt het over de €300.
Omdat dit een soort prototype was en omdat hij wat gebruikssporen heeft wil ik dat er uiteraard niet voor terug hebben.
Hier kan je foto's vinden van hoe het er uit zou kunnen zien:
L3p Parvum - Imgur
Afhalen heeft de voorkeur!
Er draait hiervan ook een veiling op tweakers
Zie ook mijn andere advertenties!
Parvum systems S1.0 + Custom color UV Green + Acrylic inlay
4 x 120mm Nanoxia
3 x 80mm Nanoxia
Ook krijg je er diverse RVS bouten extra bij voor montage van de fans/radiatoren.
En de Polywood blokjes om je GPU op 45 graden te zetten. (Mits je zelf een pci-e extender regelt)
Ik heb de originele zwarte Lamptron vandal resist switch met witte led terug geplaatst. (De Bulgin heb ik zelf weer nodig )
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
7 Maanden terug van Parvum Systems gekregen.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Een paar maanden.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Mag weg wegens beëindigen casemod project.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
5. In welke staat verkeert het product?
Nog prima te gebruiken voor een leuke build.
Er zijn wat 'minpuntjes' aan dit specifieke prototype, zie laatste foto:
- Het IO panel blijft niet lekker klem zitten, maar valt er zeker niet uit of zo. Zit dus klem tussen case en mobo.
- De schroefgaatjes voor de PCI-e kaarten zitten niet goed op hun plek. (Is op te lossen als je een beetje handig bent)
- Er UV groene panel aan de achterkant is gescheurd op het dunste punt. (Niet echt een probleem)
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Al het nodige zit erbij, de boutjes, moertjes etc etc
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
Nieuwprijs van deze case met custom color en acrylic inlaying incl verzending is rond de €260..
Als je daar de 7 fans bij optelt komt het over de €300.
Hier kan je foto's vinden van hoe het er uit zou kunnen zien:
L3p Parvum - Imgur
Afhalen heeft de voorkeur!
Er draait hiervan ook een veiling op tweakers
Zie ook mijn andere advertenties!