D DBM Member 19 maart 2010 #1 Ik zit nu al vanaf vanmorgen inspanning te wachten Maar nog geen Gls gezien Dat is opzich niet zoon probleem. maar ik moet nog eten halen Maar zolang me paketje nog kan komen ga ik het huis niet uit haha tot hoelaat kan Gls langs komen ?
Ik zit nu al vanaf vanmorgen inspanning te wachten Maar nog geen Gls gezien Dat is opzich niet zoon probleem. maar ik moet nog eten halen Maar zolang me paketje nog kan komen ga ik het huis niet uit haha tot hoelaat kan Gls langs komen ?
Freddy Administrator Forumleiding 19 maart 2010 #2 Officieel tot 18:00 uur. Je kan GLS ook even bellen voor de zekerheid, lokale nummer van de depot bij jullie in de buurt kan je hier vinden: GLS Netherlands, parcel, logistics & express
Officieel tot 18:00 uur. Je kan GLS ook even bellen voor de zekerheid, lokale nummer van de depot bij jullie in de buurt kan je hier vinden: GLS Netherlands, parcel, logistics & express
Joren New member 19 maart 2010 #4 bij mij kwamen ze een keer om 21;30 dus neem 6uur niet te nauw :gek
D DBM Member 19 maart 2010 #7 Spullen zijn zojuis binnen gekomen de bezorger was me vergeten en was speciaal terug gekomen Toppie dus!
Spullen zijn zojuis binnen gekomen de bezorger was me vergeten en was speciaal terug gekomen Toppie dus!
Sw333t I Love my NUC 24 augustus 2015 #10 Ja, dat is mogelijk. Maar alleen als het vrijdag door de verkoper aangeboden is bij GLS.
G Greetje Broek New member 31 januari 2024 #11 Ik wacht al vanaf 10.00 uur en nu is het 20.15 uur en zie nog niemand. De laatste info was om 18.00 uur dat hij 3 km van mijn huis is, maar niets gezien. Dit hoort niet. . Zo.n grote uitloop mag je niet verwachten.
Ik wacht al vanaf 10.00 uur en nu is het 20.15 uur en zie nog niemand. De laatste info was om 18.00 uur dat hij 3 km van mijn huis is, maar niets gezien. Dit hoort niet. . Zo.n grote uitloop mag je niet verwachten.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 8 november 2024 #13 Mcluppes zei: Wacht al de hele dag maar nog steeds niks ontvangen Klik om te vergroten... Zolang het allemaal nog in het tijdsvak zit kan je niets doen.
Mcluppes zei: Wacht al de hele dag maar nog steeds niks ontvangen Klik om te vergroten... Zolang het allemaal nog in het tijdsvak zit kan je niets doen.