• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Tapwater als koelvloeistof? DONT! just DONT!

k.3nny

Oldscool.
hier originele bron : http://www.dazmode.com/_forum/showthread.php?1016-Experimentation102-Tap-Water

Random pics :

raystorm005.jpg


raystorm006.jpg


raystorm002.jpg


Eetsmakelijk :023:

raystorm011.jpg
 
Was dit niet een beetje bekend?
Zelfs vroeger gebruikten wij al demi water met anti-alg, juist tegen dit soort ongein.
Moet zeggen zo extreem heb ik het nog niet gezien in al die jaren.
 
Uit de kraan zou ik het ook nooit gebruiken. Zelf haal ik m'n water altijd hiervoor uit de gracht. Een paar keer door een koffiefilter heen en het is alweer klaar voor gebruik. Kost niks en het is vlakbij. Nooit geen problemen gehad.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C 22MMRGB aansluiten als PC aan/uit knop Handleidingen en Installatie Tips 4
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Freddy Intel LGA-1151 (Socket H3) Skylake i5/i7 -> zelfde montage als 1150, 1155 en 1156 Hardware & Software 6
D modding als werk? Cases en Modding 6
Sparky Meerdere routers (WIFI) aan elkaar koppelen als 1 netwerk? Hardware & Software 5
C Bovenkant reservoir als inlet Waterkoeling 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Is Kerst wel kerst als je geen cadeautjes doet? Algemene Discussies 13
L Gamepad als muis. Problemen & Oplossingen 0
NaabJ Casemod als profielwerkstuk Cases en Modding 28
Sw333t Ik mis Corsair als merk selectie HighFlow Webshop 1
T Socket 1150, backplate zelfde als 1155? Waterkoeling 1
E Zeer tevreden, ook als het even mis gaat HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C gtx 570 ziet pc als gtx 580 NVIDIA 19
W 1videokaart veel warmer als de andere Waterkoeling 9
L Laptopaccu gebruiken als reguliere accu Electronica 2
N Pc als nas. Hardware & Software 23
P Eerste keer wc ( ati 6990 en 2600k cpu oc als doel ) in NZXT Phantom Advies Waterkoeling Setup 3
K Caseflow: even veel fans in als uit laten blazen? Overige Koeling 5
VoYaGeRTM Ze zijn er weer als de kippen bij!! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
A Hoe kan ik mijn pc toch overclocken als de BIOS geen opties hiervoor bevat? Overclocking 7
Sw333t Mini "mod" van mijn FritzBox 7170 die ik nu gebruik als router Overige Builds 4
E Cooler Master Fans en voeding niet zo stil als gehoopt Overige Koeling 4
aadje93 Fout bij reviews maken als je geen naam invult HighFlow Webshop 0
aadje93 max voltage/temps (als ik de goede lees :P) van phenom x6 1090t. Overclocking 11
I Tube reservoir, welke kant als bovenkant? Waterkoeling 1
M Zit er koelpasta bij als je een processor koopt? Hardware & Software 2
J Windows support 1TB harddisk als C schijf? Hardware & Software 4
MaartenvdE Prijs op een webshop verkeerd (erg laag), moeten zij leveren als ik bestel en betaal? Hardware & Software 6
R Koelvloeistof, gaat dat aankoeken als je PC lange tijd niet gebruikt? Waterkoeling 3
Homienator [Muis] Roccat Kone, licht/LED blijft aan als PC uit staat Problemen & Oplossingen 5
W McAfee gooit me uit internet door Grab1t als ik games download Problemen & Oplossingen 22
Celly Noctua fan trilt als een vib...idioot Overige Koeling 11
Foxdelta-Mods Fan adapter als shroud gebruiken. Waterkoeling 4
ShaquilleMoreno Gelezen topics markeren als gelezen HighFlow Forum 28
stravinski e8500 loopt standaart als een e8400... Hardware & Software 8
MrGiorgio Niet voor mezelf maar puur als suggestie HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy Als eerste in NL: Schroeffitting voor 1/2" slangen!! HighFlow Computer Cooling Shop 10
E Koelvloeistof bijvullen/verversen. Waterkoeling 2
djghostogb koelvloeistof info Waterkoeling 2
Hightower Nanoxia Coolforce CF1 koelvloeistof HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy EKWB Halloween Promo 2018: 20% korting op EK-CryoFuel koelvloeistof met EK-Velocity HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy EK-CryoFuel Solid Coolant / Koelvloeistof HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
T Koelvloeistof Advies Waterkoeling Setup 5
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Meest onderhoudsvrije koelvloeistof gezocht Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan