• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Gelezen topics markeren als gelezen

ShaquilleMoreno

Senior Member
nieuwe berichten

Voorheen als ik deze site bezocht zag ik gelijk welke topics nieuw waren aan het oranje berichtje aan de linkerkant. Nu is het vaak genoeg zo dat alles blauw is als zijnde dat het topic al bekeken is. Ligt dat aan mijn browser (FireFox) of hebben meer mensen hier last van?

Het is wel een beetje lastig want ik loop daardoor wel eens berichten mis.
 
Heb meer last van het omgekeerde inderdaad.

Dat forums oranje blijven terwijl ik alle topics heb gelezen, als je dan ververst
blijft het oranje. Als je dan de laatste topic weer (2e keer) in gaat wordt het
forum weer blauw.
 
In de vBulletin General Settings kun je de Thread/Forum Read Marking Type op Database (automatic forum marking) zetten, hiermee wordt beter bijgehouden wat er gelezen is en kloppen de forum icons op de hoofdpagina beter ;)
Nu zie ik steeds een icon die aangeeft dat er ongelezen topics zijn, terwijl dat niet het geval is.

Ik weet niet of ik de enige ben die dit heeft, wou ff een tip geven hierover :D
 
Zouden jullie van dit probleem even screenshots willen maken?

Dan laat ik er "webwizzy" naar kijken.

Binnenkort gaan we het forum updaten naar de laatste versie, dan kunnen we dit ook gelijk oplossen.
 
Kan wel maar heeft geen nut Freddy, als ik je nu een screenshot zou geven dan
zie je alleen maar dat er ongelezen topics zijn.

Ik kan in het screenshot niet laten zien dat er topics zijn die ik al wel heb gelezen
maar die nu nog steeds als ongelezen worden weergegeven.
 
Wat Xelation zegt klopt, een screenshot geeft niet veel info ;)

De setting die ik in mijn eerste post doorgaf is correct, ik beheer al jaren een vBulletin forum en heb de mijne ook flink aangepast, ik weet hoe het werkt ;)
(een World of Warcraft guild forum)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Craven active topics? HighFlow Forum 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan