DGM New member 18 februari 2012 #1 Hallo Highflow, In de webshop staat de Swiftech MCP35X Reservoir alleen niet de Swiftech MCP35X Reservoir - Rev 2b, waar aan de bovenkant een extra fitting zit. Hier te zien: Swiftech MCP35X Reservoir - Rev 2b Komt deze ook op Highflow?
Hallo Highflow, In de webshop staat de Swiftech MCP35X Reservoir alleen niet de Swiftech MCP35X Reservoir - Rev 2b, waar aan de bovenkant een extra fitting zit. Hier te zien: Swiftech MCP35X Reservoir - Rev 2b Komt deze ook op Highflow?
coolfris Moderator Forumleiding 18 februari 2012 #2 Hij staat onder de DDC topjes (ik had de search nodig om 'm te vinden) Swiftech MCP35X Reservoir with 2 inlet ports correctie aangevraagd edit: Ik zie nu pas dat je om een nieuwere versie vraagt
Hij staat onder de DDC topjes (ik had de search nodig om 'm te vinden) Swiftech MCP35X Reservoir with 2 inlet ports correctie aangevraagd edit: Ik zie nu pas dat je om een nieuwere versie vraagt
DGM New member 18 februari 2012 #3 Dat is de rev 1 en niet de rev 2, maar toch bedankt voor je search.
Freddy Administrator Forumleiding 18 februari 2012 #4 We hebben de Rev.2b op voorraad (de rev1/2 is al een tijd EOL). Nu nog 1tje op voorraad, als je het nodig hebt, raad ik je aan om het z.s.m. te bestellen. Want Swiftech is altijd traag met leveren en altijd onduidelijk wanneer nieuwe voorraad komt Laatst bewerkt: 18 februari 2012
We hebben de Rev.2b op voorraad (de rev1/2 is al een tijd EOL). Nu nog 1tje op voorraad, als je het nodig hebt, raad ik je aan om het z.s.m. te bestellen. Want Swiftech is altijd traag met leveren en altijd onduidelijk wanneer nieuwe voorraad komt