VoYaGeRTM
New member
Hallo dames en heren,
Heb al een tijdje niks gepost. (reallife stuff etc, maar dat doet niet ter zake)
Nou voldoet mijn huidige systeem en loop nog steeds met 2x Swiftech 35x aangestuurd via Aquaero 5 pwm.
Ben nu zo'n beetje bezig met designen van een scratch case gebaseerd op alu frame en acryl panelen.
Nou zat ik te dubben ga ik deze pompen behouden of over op een ac D5 via aquabus.
Dit is nogal toekomst dus zal niet direct waarschijnlijk dit jaar zijn maar wel ergens volgend jaar.
De kans is groot dat ik dan ook me mobo,proc en gpu ga vervangen.
Op moment doet me core i5 2500k en een amd 6950 het nog prima.
De rest van me waterkoeling ga ik waarschijnlijk gewoon deels hergebruiken.
Lijstje:
- EK 480 XT Rad, Black Ice GT Stealth 280 (EK in gebruik)
- Verschillende Bitspower fittingen
- Aquatube res, XSPC single bay res, Swiftech 35x res top (gebruik alleen de aquatube nu)
- 2x Swiftech 35x + EK-DDC Dual TOP V.2 G1/4 - Black Acetal
- MIPS ASUS P8x6x Series Cooler Set Nickel POM Black MCH4448
- Koolance VID-AR687 - Radeon HD6870 (voor de Club3D 6950 2GB)
- Koolance GPU-220 (niet meer in gebruik)
- Watercool HeatKiller Rev. 3.0 S1366 Nickel by HighFlow + 155 Mounting kit (kan ik ook hergebruiken op 1150)
Wat vinden jullie?
Overgaan later op de D5 of huidige pompjes behouden? (Draaien al 2 jaar zonder problemen)
Ow als ik overga op nieuwe hardware volgend jaar ergens, denk dat ik misschien ook over ga op de EK Supremecy.
Of toch de Heatkiller behouden?
Tja als modder zijne wil je wel elke keer wat nieuws maar in de huidige recessie is hergebruik wel erg interessant.
Moeilijke keuzes
Met vriendelijke groet,
Tony aka VoYaGeRTM
Heb al een tijdje niks gepost. (reallife stuff etc, maar dat doet niet ter zake)
Nou voldoet mijn huidige systeem en loop nog steeds met 2x Swiftech 35x aangestuurd via Aquaero 5 pwm.
Ben nu zo'n beetje bezig met designen van een scratch case gebaseerd op alu frame en acryl panelen.
Nou zat ik te dubben ga ik deze pompen behouden of over op een ac D5 via aquabus.
Dit is nogal toekomst dus zal niet direct waarschijnlijk dit jaar zijn maar wel ergens volgend jaar.
De kans is groot dat ik dan ook me mobo,proc en gpu ga vervangen.
Op moment doet me core i5 2500k en een amd 6950 het nog prima.
De rest van me waterkoeling ga ik waarschijnlijk gewoon deels hergebruiken.
Lijstje:
- EK 480 XT Rad, Black Ice GT Stealth 280 (EK in gebruik)
- Verschillende Bitspower fittingen
- Aquatube res, XSPC single bay res, Swiftech 35x res top (gebruik alleen de aquatube nu)
- 2x Swiftech 35x + EK-DDC Dual TOP V.2 G1/4 - Black Acetal
- MIPS ASUS P8x6x Series Cooler Set Nickel POM Black MCH4448
- Koolance VID-AR687 - Radeon HD6870 (voor de Club3D 6950 2GB)
- Koolance GPU-220 (niet meer in gebruik)
- Watercool HeatKiller Rev. 3.0 S1366 Nickel by HighFlow + 155 Mounting kit (kan ik ook hergebruiken op 1150)
Wat vinden jullie?
Overgaan later op de D5 of huidige pompjes behouden? (Draaien al 2 jaar zonder problemen)
Ow als ik overga op nieuwe hardware volgend jaar ergens, denk dat ik misschien ook over ga op de EK Supremecy.
Of toch de Heatkiller behouden?
Tja als modder zijne wil je wel elke keer wat nieuws maar in de huidige recessie is hergebruik wel erg interessant.
Moeilijke keuzes
Met vriendelijke groet,
Tony aka VoYaGeRTM