l3p Moderator Forumleiding 26 september 2016 #381 Ik weet niet of er meer mensen last van hebben ... maar de shout is toch wel zo traag bij de eerste keer laden (of bijv een F5) Iemand?
Ik weet niet of er meer mensen last van hebben ... maar de shout is toch wel zo traag bij de eerste keer laden (of bijv een F5) Iemand?
Freddy Administrator Forumleiding 26 september 2016 #384 Laadt bij mij ook niet zo snel als de rest van het forum. Wel een stuk sneller met Google Chrome dan met IE overigens.
Laadt bij mij ook niet zo snel als de rest van het forum. Wel een stuk sneller met Google Chrome dan met IE overigens.
the_cyberspace uber-prutser 26 september 2016 #385 Ik weet eigenlijk niet beter dat het traag is. Getest in Firefox en (in het gedrocht) MS Edge overigens.
Ik weet eigenlijk niet beter dat het traag is. Getest in Firefox en (in het gedrocht) MS Edge overigens.
l3p Moderator Forumleiding 26 september 2016 #386 Ik heb het sinds een maand of 3 maar lijkt wel al langzamer te worden. Is er niet een soort van history/cache/reset database of iets dergelijks voor?
Ik heb het sinds een maand of 3 maar lijkt wel al langzamer te worden. Is er niet een soort van history/cache/reset database of iets dergelijks voor?
Freddy Administrator Forumleiding 27 september 2016 #387 Ik heb de cache en database laten optimaliseren, heeft volgens mij wel ietsjes geholpen