Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zie screenshot
hans anders is ook een optie hier
zal wel aan mij liggen maar de tekst te huur op een navigator is dus gewoon in orde ?
oké das duidelijk
zie screenshot
hans anders is ook een optie hier
zal wel aan mij liggen maar de tekst te huur op een navigator is dus gewoon in orde ?
oké das duidelijk
euh excuses aanbieden ,denk het toch even niet.
dat jullie het probleem niet kunnen verhelpen dat geloof ik ,heb ik ook vrede mee. ,maar ga niet zeggen dat het er niet staat ,het is gewoon een foutje ,en meer niet
Als je in het subforum "te Huur" zit dan hoort bij snelle navigatie dat subforum te staan.
De verwijzing naar het onderliggende forum is correct. Dat dat voor sommigen niet te bevatten is, is een tweede.
euh excuses aanbieden ,denk het toch even niet.
dat jullie het probleem niet kunnen verhelpen dat geloof ik ,heb ik ook vrede mee. ,maar ga niet zeggen dat het er niet staat ,het is gewoon een foutje ,en meer niet
Wat staat er nu precies verkeerd?
Je zit tenslotte in het "te huur" gedeelte en dat laat ie dan onderaan zien.
En zo is dat overal anders, en via daar kan je snel naar andere delen van het forum reizen.
Kun je allereerst eens gebruik maken van interpunctie.
Als je nu eerst eens verteld wat volgens jou nu het probleem is?
Want nogmaals, er staat niks verkeerd..
je hebt gelijk,ik bied dus mijn excuses aan voor het foute melden,echter heb ik dit nooit eerder gezien.
echter had de mod er in eerste instantie ook geen idee van.Ik snap ook niet waarom nooit eerder opgevallen ,misschien een andere instelling of een nieuw subfora,geen idee.