The Grinch
New member
hey lui,
gisteravond windows 7 opnieuw geinstalleerd(fresh install)
ik dacht zo mn problemen van de random freezes op te lossen.
helaas... net alleen al hing hij 2x in tien minuten tijd en dan blijft hangen voor een halve minuut.
althans: zou ook kunnen zijn dat ie ineens ultra traag loopt(hoor dan geluid soms dan super vertraagd nog afspelen)
dit is natuurlijk super jammer want ik haat het als dingen niet normaal werken zoals ze horen.
hardwarelijst:
ASUS maximus 4 extreme
intel i7 2600k
corsair low profile vengeance 8gb 1600Mhz
Sapphire HD6970
OS schijf: crucial m4 128Gb
PSU: Corsair HX 850watt
geen overclocks niets..
ik loop op stockcoolers allemaal en temps lijken binnen de perken te blijven.
GPU niet warmer te krijgen in furmark dan 75 graden
CPU loopt wel aardig warm. OCCT kapt hem dus uit op 86 graden.
alleen dacht ik dat de CPU wel iets meer kon hebben met de stock cooler(NB DEGENE DIE BIJ DE CPU HOORT!!)
please HELP!! ik wordt er namelijk echt simpel van en het is gewoon niet cool als je enige werk pc aan de kuren gaat...
gisteravond windows 7 opnieuw geinstalleerd(fresh install)
ik dacht zo mn problemen van de random freezes op te lossen.
helaas... net alleen al hing hij 2x in tien minuten tijd en dan blijft hangen voor een halve minuut.
althans: zou ook kunnen zijn dat ie ineens ultra traag loopt(hoor dan geluid soms dan super vertraagd nog afspelen)
dit is natuurlijk super jammer want ik haat het als dingen niet normaal werken zoals ze horen.
hardwarelijst:
ASUS maximus 4 extreme
intel i7 2600k
corsair low profile vengeance 8gb 1600Mhz
Sapphire HD6970
OS schijf: crucial m4 128Gb
PSU: Corsair HX 850watt
geen overclocks niets..
ik loop op stockcoolers allemaal en temps lijken binnen de perken te blijven.
GPU niet warmer te krijgen in furmark dan 75 graden
CPU loopt wel aardig warm. OCCT kapt hem dus uit op 86 graden.
alleen dacht ik dat de CPU wel iets meer kon hebben met de stock cooler(NB DEGENE DIE BIJ DE CPU HOORT!!)
please HELP!! ik wordt er namelijk echt simpel van en het is gewoon niet cool als je enige werk pc aan de kuren gaat...