creativejeff
Member
ik het vorige onderwerp vroeg ik welk materiaal ik voor custom gpu backplates kon gebruiken.
ondertussen flink aan de slag geweest.
dit is dan ook een kleine buildlog van de backplates.
eerst een strip aluminium gehaald bij de bouwmarkt.
op maat gesneden in de lengte van de kaarten
mijn oude dunne plexi plates gebruikt als sjabloon.
backplates klaar, alleen gaatjes boren om vast te zetten en klaar! maar nee, ik kwam op het toffe idee om ROG logo in de backplates te gebruiken.
sjabloontje gemaakt en uitgesneden.
het sjabloon overgetrokken over de backplates waar schilderstape op zit.
lekker figuurzagen. en toen was het 23.00 te laat om door te knutselen. dit is tot nu toe het resultaat.
bij de volgende update heb ik alles mooi alles afgewerkt. en de schroefgaatjes geboort.
ook ga ik dan een begin maken aan het schuren, primer spuiten, glans wit spuiten.
daarna komen er nog blauwe LED lampjes tussen de GPU en de backplate te zitten om zo het logo nog extra effect te geven.
gr jeff
ondertussen flink aan de slag geweest.
dit is dan ook een kleine buildlog van de backplates.
eerst een strip aluminium gehaald bij de bouwmarkt.
op maat gesneden in de lengte van de kaarten
mijn oude dunne plexi plates gebruikt als sjabloon.
backplates klaar, alleen gaatjes boren om vast te zetten en klaar! maar nee, ik kwam op het toffe idee om ROG logo in de backplates te gebruiken.
sjabloontje gemaakt en uitgesneden.
het sjabloon overgetrokken over de backplates waar schilderstape op zit.
lekker figuurzagen. en toen was het 23.00 te laat om door te knutselen. dit is tot nu toe het resultaat.
bij de volgende update heb ik alles mooi alles afgewerkt. en de schroefgaatjes geboort.
ook ga ik dan een begin maken aan het schuren, primer spuiten, glans wit spuiten.
daarna komen er nog blauwe LED lampjes tussen de GPU en de backplate te zitten om zo het logo nog extra effect te geven.
gr jeff