Dit forum is wellicht niet geheel het juiste forum...een computer cooling forum... maar wel een forum met de juiste expertise volgens mij... Vandaar dat ik toch maar mijn vraag hier stel, met de hoop dat iemand mij kan helpen met een eenvoudige oplossing:
Om mijn versterker/blu-ray speler/settopbox en wii te koelen die in een dichte kast staan, ben ik op zoek naar een eenvoudige luchtventilatie. Aangezien ik totaal niet handig ben (met soldeerbouten enzo) bedoel ik met eenvoudig: Gat boren, ventilator er in, stekker in stopcontact en draaien.
Als ik de recenties van de "mCubed T-Balancer miniNG" lees, vermoed ik dat dit het product is wat ik zoek... maar zeker ben ik hier niet van. Wat heb ik nodig:
- (klein) apparaat dat direct op stroomnet aangesloten kan worden
- apparaat dat ventilatoren aanstuurt, zonder tussenkomst van computer, maar bijvoorkeur wel de snelheid laat regelen (om geluidsoverlast tegen te gaan)
- apparaat dat er tegen kan om 24/7 te draaien (dus laag stroomverbruik)
- 2 stille ventilatoren, waarvan er 1 lucht aanzuigt en 1 lucht uitblaast
- kabels indien nodig
- artikelen op voorraad om zo snel mogelijk (bijvoorkeur vandaag nog) te bestellen
Is er iemand die mij hier een stuk mee op weg kan helpen?
Om mijn versterker/blu-ray speler/settopbox en wii te koelen die in een dichte kast staan, ben ik op zoek naar een eenvoudige luchtventilatie. Aangezien ik totaal niet handig ben (met soldeerbouten enzo) bedoel ik met eenvoudig: Gat boren, ventilator er in, stekker in stopcontact en draaien.
Als ik de recenties van de "mCubed T-Balancer miniNG" lees, vermoed ik dat dit het product is wat ik zoek... maar zeker ben ik hier niet van. Wat heb ik nodig:
- (klein) apparaat dat direct op stroomnet aangesloten kan worden
- apparaat dat ventilatoren aanstuurt, zonder tussenkomst van computer, maar bijvoorkeur wel de snelheid laat regelen (om geluidsoverlast tegen te gaan)
- apparaat dat er tegen kan om 24/7 te draaien (dus laag stroomverbruik)
- 2 stille ventilatoren, waarvan er 1 lucht aanzuigt en 1 lucht uitblaast
- kabels indien nodig
- artikelen op voorraad om zo snel mogelijk (bijvoorkeur vandaag nog) te bestellen
Is er iemand die mij hier een stuk mee op weg kan helpen?