Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maakt het een vershil wat de in/outlet is van dit blok?
Heb net me Q9550 weer actief gemaakt die met dit blok staat, enige ik dacht vroeger duidelijker de vloeistof te zien in het blok, dat precies leeg is nu :/
Temps kan ik nog niet meteen checken, staat nu te lektesten + heb nog geen gpu.
Darn. Had al zoiets verwacht, maar hij zat al inelkander toen. Enige tips hoe je makkelijk 3/8" tubing van 1/2" fittings krijgt? Ze erop krijgen was een hel, erafkrijgen vrees ik nog meer hel voor lol
Yup, dat wordt snijden. Die fittingen zijn zo ontworpen dat trekken aan de slang hem er alleen maar strakker omheen trekt. Soms wil in kokend water dopen en dan naar links en naar rechts wrikken wel eens helpen, maar snijden is waarschijnlijk het makkelijkst.
Darn. Begin te twijfelen nu wat ik ga doen lol. Na 3 u lektesten heb ik het risico genomen effe vlug te checken. Bios ingesteld op 1.2 Vcore en temps(Coretemp) waren 34 43 31 31. Prime95 ff vlug 5 minuutjes laten lopen op max heat en temps stijgen niet eens??
Ga morgen me es goed bezig houden met hem es een klein beetje op ze donder te geven. Als de temps niet de spuiggaten uitlopen denk ik van hem vlug zo te laten.
Als ik het juist voor heb volgens Intel ARK~Q9550 is de max temp voor deze cpu 71°C?