Hallo, ik probeer voor mijn pc enkel een GPU te waterkoelen, en heb hier voor de volgende producten bij elkaar gezocht.
Vind het alleen nog lastig om de juiste Soft tubes te kunnen vinden met fittingen.
Is mijn lijst hier onder compleet ? of mis ik nog iets / is het compertable met elkaar ?
Wat ik tot zo ver heb samen gesteld :
GPU - Hydro-X-Series-XG7-RGB-30-SERIES-REFERENCE-GPU-Water-Block
Pomp
Radiator
Vloeistof
Verder heb ik dan nog me tubes en fittings nodig. Voor zo ver heb ik deze gevonden maar zijn dit de juiste voor mijn componenten of kan ik op highflow betere vinden?
Soft Tubes
Fittings
Extra info :
De 3080 is een Gigabyte Aorus RTX 3080 Master 10G
De Case is een NZXT H700i
Vind het alleen nog lastig om de juiste Soft tubes te kunnen vinden met fittingen.
Is mijn lijst hier onder compleet ? of mis ik nog iets / is het compertable met elkaar ?
Wat ik tot zo ver heb samen gesteld :
GPU - Hydro-X-Series-XG7-RGB-30-SERIES-REFERENCE-GPU-Water-Block
Pomp
Corsair Hydro X Series XD5 RGB Pump/Reservoir Combo - White
www.highflow.nl
Radiator
Corsair Hydro X Series XR5 280 NEO (2x140mm radiator, 33mm thick), A slim type 280mm rad
Corsair Hydro X Series XR5 280 NEO (2x140mm radiator, 33mm thick), A slim type 280mm rad CX-9031002-WW 0843591081191 CX-9032005-WW 0840006662136 kopen bij HighFlow.nl. Voor iedere gamer een gewenst model. HighFlow levert alles voor waterkoeling.
www.highflow.nl
Vloeistof
Corsair Hydro X Series XL5 Performance Coolant 1L
www.highflow.nl
Verder heb ik dan nog me tubes en fittings nodig. Voor zo ver heb ik deze gevonden maar zijn dit de juiste voor mijn componenten of kan ik op highflow betere vinden?
Soft Tubes
Fittings
Extra info :
De 3080 is een Gigabyte Aorus RTX 3080 Master 10G
De Case is een NZXT H700i