• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het HighFlow iPhone 3G/3GS/4 en iPod Touch Topic

Bij deze topic opgeschoond, erg jammer weer.
Ook het onnodige ge-dislike, is weer erg kinderachtig.

Vanaf nu ontopic, anders zijn de consequenties voor jezelf.
 
Nintendo, Microsoft en Sony zijn over tien jaar waarschijnlijk niet meer de grootste spelers in de gamesindustrie. De kans is vrij groot dat Apple die positie inneemt met iOS. Dat zegt Phil Harrison in het journalistieke gamesmagazine EDGE. Harrison stond jarenlang aan het hoofd van Sony’s Amerikaanse PlayStation-tak. “Je ziet een spel, drukt een knop en het staat op je apparaat. Games kopen gaat zo elegant in de App Store dat de concurrentie moet uitkijken niet snel als antiek aan te voelen.”

Volgens Harrison werkt het ook in Apple’s voordeel dat ze geen winkelketens tevreden hoeven te houden en dat ze zo kunnen gaan en staan waar ze willen. Diezelfde winkels dreigen bijvoorbeeld geen Xbox 360 of PlayStation 3 meer te verkopen als hun fabrikanten zeggen dat hun focus komt te liggen op de verkoop van digitale spellen. Op de iOS waren er in eerste instantie al geen fysieke games te kopen, dus winkelketens verliezen er niks mee als de App Store zelf meer games verkoopt.

De voormalig topman zei ook dat lokale opslag over twee decennia slechts nog een grap is en dat de browser tegen die tijd nagenoeg onzichtbaar zal zijn. Dat zijn twee ontwikkelingen die bij Apple al in volle gang zijn met iCloud en de App Store. Bovendien sluit het aan bij Flurry’s recente onderzoek dat apps op mobiele systemen nu al populairder zijn dan mobiel internetten. Harrison verwacht dat de grootste vernieuwingen in gaming op mobiele platformen zullen plaatsvinden. Wel is het wellicht mogelijk dat Microsoft en Sony vanaf hun volgende spelcomputer óók hoofdzakelijk inzetten op digitale verspreiding. Nintendo zou volgens Harrison later volgen omdat zij net een nieuwe console hebben aangekondigd: de Wii U.

Hmm apart..!
 
valt wel eme denk ik. Ze mogen toch weer in nederland verkocht worden, mits na wat aanpassingen. Zie tweakers.net. En dit is een mega bak reclame, voordeel is dat iedereen hen nu ineens ziet als goed alternatief voor apple, in plaats van 'een van de tablet/smartphone makers'. Maw: qua marketing: je kiest nu apple of samsung, in plaats van apple of 'een van die miljoenen spullen'.
 
toch wel weer leuk om te zien dat, ondanks het gewin voor Apple, Samsung een nieuwe oplossing klaar heeft :) Voor 13 oktober even een nieuwe firmware met een custom scroll-skin en het is weer zoals vanouds :)

Ik vind het wel een klein beetje een kinderachtige zaak om een bedrijf aan te klagen die alleen maar gebruik maakt van de Android-native scroll functionaliteit. Ik bedoel, klaag dan de bron aan, want er zullen nog meer telefoonfabrikanten deze native functie gebruiken.
 
Steve Jobs stopt als CEO apple. Ohoh, das niet goed..

Added after 18 minutes:

toch wel weer leuk om te zien dat, ondanks het gewin voor Apple, Samsung een nieuwe oplossing klaar heeft :) Voor 13 oktober even een nieuwe firmware met een custom scroll-skin en het is weer zoals vanouds :)

Ik vind het wel een klein beetje een kinderachtige zaak om een bedrijf aan te klagen die alleen maar gebruik maakt van de Android-native scroll functionaliteit. Ik bedoel, klaag dan de bron aan, want er zullen nog meer telefoonfabrikanten deze native functie gebruiken.

De zaak is is aangespannen om het uiterlijk, niet om het bounce effect in d app.( Google had dit effect al verwijderd, Samsung heeft het zelf teruggeplaatst)
 
Laatst bewerkt:
Het afscheid van Steve Jobs als directeur van Apple levert hier en daar opvallende verhalen op van vooraanstaande personen en columnisten binnen het gadget-circuit. Topman Vic Gundotra van Google heeft een interessante anekdote van Jobs op zijn blog gezet. De senior vice-president van Google werd op zondag 6 januari 2008 gebeld in een kerkdienst. Toen hij later de gemiste oproepen bekeek, ontdekte hij dat Steve Jobs had gebeld. Het bericht dat op de voicemail was ingesproken luidde: “Vic, kun je me terugbellen? Ik moet iets belangrijks met je bespreken.”

“Hee Steve, Vic hier. Sorry dat ik niet opnam. Ik zat in een kerkdienst en het nummer was onbekend, dus ik nam niet op.”
- “Vic, tenzij God je zelf belt, moet je nooit opnemen tijdens de kerkdienst. Vic, we hebben een belangrijke zaak, eentje die meteen opgelost moet worden. Ik heb al iemand van mijn team erop gezet om je te helpen en ik hoop dat je dit morgen kan verhelpen. Ik keek nog eens naar het Google-logo op de iPhone en ik ben niet blij met het pictogram. De tweede O in Google heeft niet de juiste gele kleurtint. Het klopt gewoon niet en ik laat Greg het morgen fixen. Ga je daar akkoord mee?”

Gundotra schrijft op zijn blog dat hij ‘natuurlijk’ akkoord ging met de aangedragen oplossing. Een paar minuten later die zondag kreeg de Google-frontman een mail van Steve met als onderwerp ‘Icon Ambulance’, waarin de kwestie werd voorgedragen aan Apple-medewerker Greg Christie die zich de volgende ochtend over het euvel zou buigen.
Op zijn blog kijkt Gundotra weemoedig terug naar het telefoontje dat hij van Jobs kreeg op een zondagochtend in januari. “Het was een lesje dat ik nooit meer vergeet: CEO’s moeten letten op de details. Zelfs op een gele tint. Op een zondag.”


HAHA! Het gesprek tussen Steve Jobs en de Google topman. Vet!
 
Sowieso is Find My Phone wel handig.

Wat ik het meest gebruik;
- Atomic Browser om te browsen op het web
- Reader om het laatste nieuws te lezen
- Simple Note voor notities ed
- ProCamera voor foto's
- Google app
- Celsius voor het weer direct op je sb
- Dropbox
 
Shit zeg, dit is Steve Jobs nu.

AX4S482CIAAverG.jpg


Hopelijk issie oprijd gestopt. Zijn biografie is ook al vervroegd naar november dit jaar. (ik heb hem besteld:p)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
W hulp gezocht bij het maken van een Highflow lan Lan Party 22
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
Sw333t Het verbaasd me keer op keer hoe snel Highflow levert HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic Lan Party 898
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan