• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het HighFlow iPhone 3G/3GS/4 en iPod Touch Topic

Nou, de verandering is bekend. het is de Apple Store 2.0 geworden. De Apple stores (Dus niet de premium Resellers die we in NL hebben) hebben allemaal een verandering gekregen. ipv de plastic bordjes naast elk product, staan er nu iPad's die op speciale winkelsoftware draaien.
ook kan er nu met 1 druk op de knop een medewerker worden opgeroepen, en hoeven klanten niet meer naar de balie om een product af te rekenen, elke medewerker heeft een iPad bij zich, waar klanten kunnen betalen.

apple-store-ipad.jpg


ipad-hulp-nodig.jpg


apple-retail-stores.jpg


Yep, balen. geen nieuw product, en deze wijzigingen gelden (nog) niet voor Nederland, omdat wij geen Apple store hebben (Al komt er wel 1 in het Hirsch gebouw op het leidseplein in Amsterdam)

Over 3 weken is het WWDC met onder andere OSX Lion (Mac) De nieuwe iPhone (preview) en waarschijnlijk iCloud! Dat iCloud gaat echt Echt geweldig worden:p
 
Hmm, Samsung moet de nieuwe (sommige nog niet uitgebrachte) telefoons laten zien aan Apple. Apple kan dan zien of er te veel gelijkenis is met de iPhone en iPad. Hoewel ik het een vreemde maatregel vind vind ik het wel terecht. De toestellen die samsung uitbrengt lijken er wel heel erg op Vooral de Galaxy S2, Galaxy Ace, en de Samsung Tab.

Ben benieuwd wat er hier uit komt, en wat er gebeurd als Apple volledig gelijk zou krijgen. Zou het dan zo zijn dat de productie gestopt moet worden, of dat Samsung een bedrag aan Apple moet betalen?

hmm.
 
Fuck, Ik haat Pro Assist!

9 Weken geleden heb ik tijdens het uitgaan mijn iPhone 4 laten vallen. HEt scherm was helemaal kapot. Pro assist gebeld, telefoon werd opgehaald. 4 weken later kreeg ik de iPhone terug. Ik helemaal blij natuurlijk. echter viel het scherm constant uit, en na een kleine week deed ie helemaal niks meer. Weer Pro Assist gebeld, en het was hun fout bij de herstelling(wel een compleet nieuw toestel). Wel moest ik eigen risico van 30 betalen. Dus, weer werd de iPhone opgehaald. Vandaag was ik aan het werk, en kwam Pro Assist. Ik kijk naar die iPhone, en zie een kras op het scherm zitten. Kijk ik beter, zit dat hele ding onder de krassen, en zit er speling in de achterkant. Ik heb hem niet aangekomen, omdat mijn iPhone krasvrij was. Die man vertelde dat ie hem dan weer mee moest nemen, en ik er weer 4 weken vanaf zou zijn. en toch nog even vragen of ik het eigen risico wel wou betalen.

Wat een gasten, nu 12 weken van m'n iphone af, waarvan 8 weken niet mijn schuld zijn!

Ow Yeah!!

Apple heeft zojuist bekendgemaakt dat ook dit jaar de keynote, waarmee het bedrijf traditioneel de ontwikkelaarsconferentie WWDC aftrapt, gegeven zal worden door Apple-topman Steve Jobs. Hij zal samen met andere topmensen de “volgende generatie software” onthullen: het iOS 5-besturingssysteem, Mac OS X Lion en Apple’s clouddienst iCloud, waarover al zoveel geruchten de ronde deden.
Onlangs werd al duidelijk dat Apple met iOS 5 een grote update voor het mobiele besturingssysteem in petto heeft. TechCrunch wist te melden dat iOS 5 een vernieuwd notificatiesysteem en widgets krijgt. Eerder vermeldden we op iPhoneclub al een conceptversie hiervan. Ook krijgt het besturingssysteem de spraakherkenningstechnologie van Nuance, waarmee via gesproken opdrachten allerlei taken uitgevoerd kunnen worden.
Het tweede softwarepakket dat volgende week maandag uitgebreide aandacht zal krijgen is de volgende versie van het Mac OS X-besturingssysteem, Mac OS X Lion. Veel functies daarvan zijn eerder al bekendgemaakt. Er wordt zelfs al gefluisterd dat het besturingssysteem bijna gereed is voor het grote publiek. Een lancering tijdens de WWDC zou echter niet logisch zijn, omdat vrijwel alle grote ontwikkelaars op de WWDC aanwezig zijn en dus geen ondersteuning kunnen leveren.
De derde grote aankondiging die door Apple is bevestigd, is iCloud. De afgelopen maanden is er veel gespeculeerd over deze nieuwe clouddienst van Apple, die het bestaande MobileMe zou moeten gaan vervangen. Inmiddels is duidelijk geworden dat de dienst onder andere voor Apple’s eigen streaming-muziekdienst gebruikt zal gaan worden. Het zou hierbij aanvankelijk gaan om een soort online “kluis” om je eigen muziek in op te slaan, maar volgens de laatste geruchten zou Apple toch meer de kant van Spotify op willen, die voor een bepaald bedrag per maand, onbeperkt muziek streamt.
De keynote vindt plaats op maandag 6 juni om 19:00 uur Nederlandse tijd. Het is (nog) niet bekend of de keynote via een live videostream te bekijken zal zijn.

iCloud, ik ben zeker van plan een abbo af te sluiten als het er komt. Dit word stukken beter dan het half affe google ding. Vooral omdat Apple WEL contracten met uitgevers heeft gesloten, iets wat googel niet heeft!
 
Jaja! Vanavond het WWDC!

wwdc-2011-06-03-600-46.jpg


Ik zal jullie op de hoogte houden van iCloud, iOS en Mac OSX Lion!

Added after 48 minutes:

Hier zal ik laten zien wat er op het WWDC wordt verteld!:

1:01PM Steve Jobs is on the stage!

1:01PM Lights coming down, crowd is amped. Here we go!

Een groot applaus voor Steve, omdat hij ondanks zijn ziekte, hier toch staat!

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0346.jpg


1:03PM "If the hardware is the brain and the sinew of the product, the software in the middle is the soul."

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0350.jpg


Paul Schiller komt op, deze man weet alles over Mac OSX. op deze foto is te zien hoe mager Steve wel niet is.

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0353.jpg


Paul haalt even uit naar MS!:

1:05PM Year-over-year, the PC has shrunk 1%, while the Mac has grown 28%, and out-grown the industry every quarter for the last five years.

1:06PM "They're great not just because of the hardware, but because of the software they run."

OSX Lion:

Nieuwe functie: Mission Control.

Geen scrollbars meer. alleen als je daadwerkelijk scrolt.

De Mac Appstore: Nummertje in qua verkoop:

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/06/stevejobswwdc2011liveblogkeynote0420.jpg

Ze gaan richting de iOS stil met Lion.:):

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/06/stevejobswwdc2011liveblogkeynote0430.jpg

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/06/stevejobswwdc2011liveblogkeynote0432.jpg

Nieuwe Functie: Autosave.

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0443.jpg


Lion saved automatisch je document.

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0456.jpg


Oude versie's kunnen makkelijk worden teruggelezen!

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0471.jpg


1:29PM Phil says this is a replacement for Sneakernet: i.e. using a thumb drive and running it over to a friend. Peer-to-peer sharing.

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0480.jpg


1:30PM Go into AirDrop and you'll see all the other users who are running AirDrop. To share a file, just drop a file onto the user in question. They then receive a notification and, hey presto, file exchanged.

Lion alleen beschikbaar in de Mac App store, niet meer op de CD.
stevejobswwdc2011liveblogkeynote0535.jpg


4 GB download bestand, en slechts $29.99!

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0551.jpg




WORD AANGEPAST!, ik post alleen de belangenrijke dingen!

iOS!

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0569.jpg


14 maanden tijd, 25 miljoen iPads verkocht! "beat That, copycats!"

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0588.jpg


Zoals verwacht: Notificatie's:"

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0608.jpg


1:46PM Swipe down and you get a big list -- yeah, it looks like Android.

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0625.jpg


stevejobswwdc2011liveblogkeynote0632.jpg


En wederom uithalen naar de concurentie:

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0677.jpg


Nieuwe Feature: Reminders:
stevejobswwdc2011liveblogkeynote0714.jpg



1:58PM That one got an "oooh," from the crowd. Lots of folks apparently ignoring their honey-do lists to be here today.

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0719.jpg


stevejobswwdc2011liveblogkeynote0724.jpg


Camera shortcut @lockscreen!

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0733.jpg


het scherm kan meer duim vriendeliijk worden gemaakt:
stevejobswwdc2011liveblogkeynote0769.jpg


2:06PM It makes things a little more thumb-friendly on the iPad if you weren't blessed with freakishly-long fingers.

PC Free!

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0781.jpg



2:07PM Huge applause for that one. Nobody likes cables up in this house.

2:07PM Next feature: PC Free. We're cutting the cable here, folks.

Over the air Boys!

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0793.jpg


2:10PM "iOS is the most popular gaming platform on the planet. There are more than 100,000 game and entertainment titles in the App Store."

2:10PM "In just 9 months we have 50 million Game Center users. To put that into perspective Xbox Live has been around for about eight years and they have around 30 million users."

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0811.jpg


2:12PM New messaging service between all iOS users, regardless of device.

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0815.jpg


2:13PM Supports iPhone, iPad, and iPod touch. Lets you send text messages, photos, videos, contacts, and even do group messaging.

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0827.jpg


2:17PM That's 10 of the 200+ new features that are coming, including AirPlay mirroring, letting you mirror your entire iPad right to the TV -- wirelessly.

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0841.jpg


2:19PM "iOS 5 will ship to all of our customers this fall."

2:19PM It'll support all the same devices as last time, basically starting with the iPhone 3GS, iPad and iPad 2, plus the third and fourth generation of iPod touch.
Waar is de iPhone 4"?

op naar: iCloud!

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0878.jpg


2:24PM The MobileMe apps have been re-written from the "ground up" to work on the iCloud.

2:24PM "Now why should I believe them? They're the ones who brought me MobileMe." Hah! Steve just called MobileMe "not our finest hour."
 
Laatst bewerkt:
2:27PM iCloud will be free!

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0909.jpg


Backup via iCloud.:
stevejobswwdc2011liveblogkeynote0920.jpg


Documents:
stevejobswwdc2011liveblogkeynote0929.jpg






2:32PM "If I'm on my iPad and I create a Pages document, it automatically uploads it and stores it in the cloud."

2:32PM "It then pushes it to all the devices that I have Pages on, so I can get the document between my devices."
2:32PM That's in Pages, Numbers, and Keynote.
stevejobswwdc2011liveblogkeynote0958.jpg



2:37PM Okay, time for the next app: Photo Stream.

2:38PM "It's going to bring the cloud to photos."

stevejobswwdc2011liveblogkeynote0969.jpg


2:38PM Any photos taken on any devices are pushed to the cloud and then sent to the other devices. Automatically.

2:39PM Yes, a little like Picasa on Android, but seemingly a lot more transparent.

2:41PM "We're going to store photos on your devices. We'll store the last 1,000 photos."

2:41PM If you want to keep something permanently, just move it into an album. On the Mac or PC, all are stored permanently.

2:41PM In the cloud, photos are kept for 30 days.

2:44PM Okay, last bit: iTunes in the Cloud.

Muziek maar 1x kopen, daarna luisteren op Alle devices!
2:46PM "This is the first time we've seen this in the music industry -- no charge for multiple downloads to different devices."



2:51PM He's saying that competitors can never make it so that "it just works."

2:51PM That was a dig against Google Music, if you didn't catch it.


stevejobswwdc2011liveblogkeynote1053.jpg


En ja, we hebben een:

ONE MORE THING!!

2:53PM "Just a small thing. It pertains to iTunes in the cloud."

2:53PM "With 15 billion songs, that's a lot of songs out there. But, you may have some that you ripped yourself. There's three ways you can deal with that."

2:53PM 1: You can sync your new devices over WiFi or cable.

2:53PM 2: You can buy the songs you'll miss on iTunes... again. Right.

2:54PM 3: You can use iTunes Match. "iTunes Match uses the fact that we have 18 million songs now in the iTunes music store."


2:54PM "This takes minutes, not weeks. If you have to upload your entire library to some service in the cloud, that could take weeks!"


2:55PM Yes, another dig at Google Music.

iTunes Match: 25$ Year

Datacenter:

stevejobswwdc2011liveblogkeynote1107.jpg


stevejobswwdc2011liveblogkeynote1109.jpg


stevejobswwdc2011liveblogkeynote1111.jpg


stevejobswwdc2011liveblogkeynote1113.jpg


Dit was het! het is afgelopen. Helaas geen nieuwe iPhone.
 
Laatst bewerkt:
Enige jammere vind ik dat die iPhone zo duur is, want het lijkt mij wel een leuke foon.
'k Had ook een gerucht gehoord dat er van de 5 2 versies zouden uitkomen, een met dualcore en 1 met singlecore cpu in. Moest die laatste nu een +-300 euri gaan kosten, dan zou ik dat nog aanschaffen :p

MB Pro 15" komt er sowieso wel volgend jaar, alleen al om de batterijtijd die dat ding wel niet haalt ... (+-7u), ideaal voor universiteit na volgend jaar, kan je een hele dag daarop je notities doen, want typen kan ik stukken sneller dan schrijven. Wel jammer is het geringe aantal usb poorten ... -_-
 
ik heb dus besloten om over en paar maanden ook en iphone te nemen

Om 2 redens Al mijn collega,s hebben iphone's en ik vind dat je niet mag zeggen dat iphone's slecht zijn of samsung's als je het niet geprobeerd hebt


Nu maar hopen dat ik er geen spijt van ga krijgen :p
 
Ik zou persoonlijk gewoon het beste beschikbare toestel aanschaffen. En op dit moment is dat zeker niet de iPhone, misschien met de introductie van de iPhone 5 wel, maar dat duurt nog eventjes.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
W hulp gezocht bij het maken van een Highflow lan Lan Party 22
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
Sw333t Het verbaasd me keer op keer hoe snel Highflow levert HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic Lan Party 898
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan