Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit er ook over te denken om een dubbele plek te nemen.
Van het weekend zal ik het een en ander weer updaten aangezien er al wat mensen zijn die betaald hebben.
Ik zal het in gedachte houden. Je bent trouwens niet de eerste die dit voorstelt.
Maar ik zit nog te kijken of mn budget eyefinity toelaat en dan heb ik de volledige 2 plekken zelf nodig.
WTF, je gaat toch geen 90 euro dokke zodat je iets meer schermen mee kan nemen en wat meer ruimte hebt? Lijkt mij een beetje overbodig , het is maar een lan party
Buiten dat zat ik afgelopen jaar met maar 1 plek wel erg krap met die open bak.
En als ik dit jaar besluit om mijn novint falcon mee te nemen zal ik toch minstens anderhalve plek moeten hebben, of ik moet op mn schoot gaan muizen, maar dan lijk ik teveel op die fappers. :112:
Buiten dat zat ik afgelopen jaar met maar 1 plek wel erg krap met die open bak.
En als ik dit jaar besluit om mijn novint falcon mee te nemen zal ik toch minstens anderhalve plek moeten hebben, of ik moet op mn schoot gaan muizen, maar dan lijk ik teveel op die fappers. :112:
Anyway een tipje, zet m op een box, iets wat stevig is en schuif hem naar achter wanneer je m niet nodig heb.
Zoals je ziet, ruimte zat bij mij, maar dat komt ook omdat maximumraver niet veel ruimte nodig had en ik zeker 60% van die hele tafel in gebruik had hehe.
Nog een tip, neem de falcon + accesoiries mee naar hotel/bed als je gaat!
overigens, als er andere geintresseert zijn op 3 plaatsen met twee te delen, ik zoek nog iemand, dan kan ik beide schermen meenemen, anders wordt het een enkeltje
Mij mag je ook bij het koffie-clubje zetten (hoewel we daar wss ook al een tafelplan van kunnen maken ), moesten er mensen zijn die extra plaats kunnen gebruiken (Desktop systeem of benchtable ofzo) dan zal er wel wat plaats over zijn naast me, ik ga mijn 2 plaatsen niet volledig opgebruiken.