Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er zijn een paar mensen die twijfelen of ze bij ons gaan zitten maar daar komen weer anderen voor in de plaats.
Met wat mazzel kunnen we bijna helemaal t/m plaatsnr 20 in rij 12 vullen.
@Forseti
Ow ok,, Ja ik heb contact gehad met de org maar die dachten dat ik meteen al jullie systemen ging opbouwen maar nu probeer ik ze duidelijk te maken dat het puur en alleen om de blaadjes op volgorde te leggen. Maar ik zal er nog een mailtje uitgooien of het nu goed is of ik dan mag komen, dan zal ik ook meteen vragen of jij mij mag helpen!
Maar voor 12-en is dat dan 8 uur sochtends of rond 10 uur? Want ik ben denk ik al rond 8 uur daar als dat mag/kan van de org!
Ik meen dat officieel om 17:00 uur de deuren pas open gaan, maar afgelopen jaar gingen ze toch ook al eerder open?
En het inchecken kon ook al eerder.
Het zal wel weer erg druk worden bij de ingang van de laad en los zone.
Even een andere vraag: is er bij de vroegkomers ook iemand met een karretje ? Want dan kan de rest bij het binnenkomen gewoon op zoek naar die persoon, zonder dat je je een breuk tilt.
Freddy misschien?
Dan ga ik ook eens proberen om rond 2a3u binnen te geraken, ik pak alvast mijn karretje met me mee ... maakt het toch een stuk gemakkelijker om alles mee te slepen xD
Ik krijg als het goed is deze week nog 2 namen/betalingen binnen. If then, zitten we op 59 plaatsen!! :112:
Kortom, er zou eventueel nog plaats zijn voor 1 persoon.
Och ja een karretje, als het goed is neemt juust die een mee, zo niet wil ik toch even vragen of ik die van iemand eentje kan lenen, pc van 35 kilo is niet leuk meer