Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb zojuist een Honda CBR600 F4i zilver aangeschaft, volgende week vrijdag mag ik hem ophalen
Jammer dat ze het vandaag niet meer rijklaar konden maken, morgen vet mooi weer verwacht aarghhhhh
Zooo... ik heb er de 1e 100km van 2013 ook weer opzitten
De zon scheen niet echt (laat in de middag kwam die pas door), maar ik moest er echt even uit.
Lekker over weg dijkweggetjes tuffen en ook nog ff een stukje 2 KTM's opgejaagd
Vandaag het windscherm dat ik een aantal maanden geleden van mijn baas heb gekregen toch maar eens gemonteerd, om te testen voor de aankomende vakantie ( 1,5 week rijden, Wales, Frankrijk Belgie Luxemburg ).
Het rijd echt super.
Geen getrek aan je armen, veel minder gesuis van de wind, rijd echt veel ontspannender.
Kreeg wel gelijk reacties van "watje" en "dat is geen porem" enz, maar viel me op dat dat allemaal van de zomerrijders kwam die zo nu en dan een rondje op zondag doen, dus hecht er niet zo veel waarde aan.
Blij met mijn motor man.
Thuis geen eten, normaal gesproken naar de supermarkt, eten halen, koken en vreten.
Omdat parkeren in de stad te duur is En duurt te lang door drukte op weg.
Nu ff de motor op, parkeren op de stoep, wat eten halen bij een tentje en weer terug rijden.
Wat een gemak, snelheid en klein kostenplaatje