• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Het grote "Highflow meeting op The Party 8" Topic

@ MrGiorgio.

Ow sorry, ik heb daar over geen gelezen denk ik dan :icon_smile:.

Ik woon in de buurt van Vlaardingen Holy, Weet niet of dat je iets zeg ?
Is ongeveer 5 minuten van de afslag holy singel als je de stoplichten mee heb.

Wat ik mee wil nemen is me:
kleine PC scherm 19 inch,
PC heb alleen geenn lan party PC meer staan :(, Alleen een grote PC kast.
Muis & Toetsenborden & headset.

En wat games, maar denk dat de meeste wel op de PC zelf staat.
 
Laatst bewerkt:
Is Holy niet die nieuwbouwwijk in Schiedam? Het einde van tram 23 toch? Komt helemaal goed.

Ik vroeg wat je mee gaat nemen omdat sommige mensen hun burostoel, staande schemerlamp, pallets met redbull etc mee nemen. Dat gaat namelijk niet passen.

Er zit hopelijk wel wat in de grote PC kast. Troost je, ik had de vorige keer op een lanparty mn Kandalf mee met een 360 rad er bovenop. Dan is t van de auto naar je tafel best wel ver (met 30 kg in je armen). Vooral als je zigzaggend door een zaal moet.
Maar de meeste van ons zullen ook niet met een kleine lanparty pc komen, aangezien we wel alle waterkoeling projecten uit de buildlogs irl willen bekijken.

Vergeet je niet om bv nog wat kleding, toiletspullen of zo mee te nemen. En eventueel iets van een matje en slaapzak. Of was je niet van plan om een keer te gaan slapen?
 
kleine aanvulling wat ik altijd meeneem naar lans:

DUCKTAPE !!!!!!!

A het is altijd handig voor die scherpe tafel randen
B voor die lastige buren die veel lullen :p
en C je weet nooit waar nog meer voor

nog een kleine aanvulling wat ik altijd meeneem is een klein kussentje. Die stoelen zijn namelijk vaak niet de prettigste om op te zitten... en als het een klein kussentje is kan je die ook gebruiken om op te slapen net zo makkelijk :033:
 
is er iemand die mij een lift kan geven vanuit Nijmegen?
Ik heb bij me: scherm, PC, tas met meuk, tas met kleren, slaapzakje, en een kratje bier naar keuze waarvan de helft voor jou is :D
 
Hotel gereserveerd :D Twee min lopen van de lan. :p Dat is dan iets minder lansfeer, maar wel meer rust.
old-300.gif
 
Ik had gelezen over meer mensen die dat doen en gedaan hebben. Anders neem ik gewoon de hele kast me :p Heb de originele doos nog. Maak ik daar wel een handig koffertje van (niet dat i dan lichter wordt...:))
Maar die kaart van mij haal je er overigens niet zo gemakkelijk uit. Zal diegene eerst het hele bos met waterkoelspul moeten ontkoppelen (liefst eerst ff drianen).

Maar een groot deel van de dag op die stoeltjes zitten en dan nog eens op een matje op de grond slapen zie ik niet zo zitten. Dan moet ik zeker een week vrij nemen om bij te komen.
 
Ik had gelezen over meer mensen die dat doen en gedaan hebben. Anders neem ik gewoon de hele kast me :p Heb de originele doos nog. Maak ik daar wel een handig koffertje van (niet dat i dan lichter wordt...:))
Maar die kaart van mij haal je er overigens niet zo gemakkelijk uit. Zal diegene eerst het hele bos met waterkoelspul moeten ontkoppelen (liefst eerst ff drianen).

Maar een groot deel van de dag op die stoeltjes zitten en dan nog eens op een matje op de grond slapen zie ik niet zo zitten. Dan moet ik zeker een week vrij nemen om bij te komen.

pussy :p Ik neem me lucht bed mee.

Hoeveel kost dat een kamer huren?
 
pussy :p Ik neem me lucht bed mee.

Hoeveel kost dat een kamer huren?


Hier een topic op party8 dat over het hotelgebeuren gaat. Op de site staat staat er ook nog wat over:

Als luxe lanner is het belangrijk om te weten dat er twee hotels op loopafstand zijn. Het Holiday Inn hotel bevindt zich op twee minuten loopafstand van het Beursgebouw, en hotel Tulip Inn op vijf minuten loopafstand. Een compleet overzicht van de Hotels in de buurt van het beursgebouw kun je vinden op de website van het Beursgebouw.

Via bookmark.com kost die Holiday inn €60 per nacht. Die twee minuten loopafstand spraken mij wel aan. :D Daarom heb ik niet naar goedkopere hotels gezocht.

:038: Zie net op de site van het beursgebouw dat het 1 minuut lopen is naar het hotel. :p Misschien lopen zij wel sneller... maar dichtbij is het zeker.
 
ik wil graag een shooter...maar mw2 word het nog niet voor mij, CS zo en zo al niet :p

dus het is effe wachten wat die andere 2 worden of wat mw2 word

{edit} battlefield bad company 2 zou niet verkeerd wezen :033:
 
hmm, zie dit nu pas, zou wel eens mooi zijn, alleen is het 1.5u rijden, en ik denk niet dat mijn oudjes er dat voor over hebben

ik dacht eerst of ik evt zou meekunnen met chiller, maar die woont in limburg en da's ook al bijna even ver, tenzij er iemand in NL zou wonen dicht bij de grens van belgië aan oost-vlaanderen ...
 
JOEHOE, iemand uit ZEELAND gevraagd die mij evt wil meenemen, ik zorg dan wel voor vervoer tot bij jou

er is veel kans dat het doorgaat, alhoewel ik eerst de feestplanning nog moet bekijken

zoja dan vraag ik het ff aan m'n ouders en dan zal ik wss wel komen

@Coolfris, mag ik dan naast jou zitten, kwestie van dezelfde kastjes 'n beetje bij mekaar te houden :D + ik zal wel op je kastje letten als je bent gaan maffen :D
 
Cool :)


Ze zijn overigens traag met het updaten van betalingen en beantwoorden van mails :(
Ik had vorige week al betaald, nog steeds niet geupdate.
Bij andere ook niet zie ik.
 
Nee klopt. Ik heb afgelopen zondag betaald en bij mij staat ook nog niet dat het betaald is.
Bovendien heb ik anderhalve week geleden al dat mailtje gestuurd en nog geen taal of teken. Als t goed is heb jij een cc ervan gekregen.

@Oli4v leuk dat je ook gaat!:025:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
Forseti Het grote "Highflow meeting op The Party 11" topic Lan Party 238
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 10" topic Lan Party 470
W Het grote highflow GALAXY S, GALAXY SII en GALAXY TAB topic Gadgets 41
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 9" topic Lan Party 547
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
M Het grote Brommer/Scooter Topic Algemene Discussies 132
Forseti Het grote "plaatsindeling op The Party 11" topic Lan Party 47
V Het grote SIM Racing Topic, setups, games, alles! Gaming 55
Freddy Het grote Apple iPhone 5 Topic Gadgets 20
E het grote NAS vergelijkings topic Hardware & Software 47
Freddy Het grote Motor topic :) Algemene Discussies 765
J Het grote anti SPAM topic Algemene Discussies 41
M TP10: Het grote "Plekken spel" Lan Party 0
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op The Party 10" topic Lan Party 151
animal baars Het grote "Ik twijfel tussen twee producten" topic Electronica 20
iSP Het grote "ik zoek speciale/custom hardware" topic Problemen & Oplossingen 1
V Het grote Aqua-Computer Aquaero 5 en 6 Topic Waterkoeling 84
The_Saviour# Het Grote Wat-is-je-favoriete-kaas Topic! Algemene Discussies 18
V Het grote Justin Bieber topic Algemene Discussies 41
D "Het grote: Wat weegt jou PC topic" Algemene Discussies 29
Colossus Het grote DICE & LN2 Topic Overige Koeling 27
maomanna Het grote huisdierentopic Algemene Discussies 14
S Het Grote Kleine vragen topic Hardware & Software 8
Freddy Het grote recepten topic! Algemene Discussies 15
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan