Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bij mij kunnen ook nog wat mensen mee scheuren als dat uitkomt, kom uit oldenzaal naar eindhoven gescheurd.. waarschijnlijk met een grote mercedes bus waar dus bijwijze van spreken 10 pc's in kunnen van maatje MM
heb wel wat interesse, maar is nog *iets* te vroeg om een defenitief antwoord te geven, weet het zeker tegen het nieuwe jaar (mischien eerder)
als het een ja wordt, dan ben ik bereid om okkii en mobomonster op te halen, mits het geen halve vrachtwagen vol word (kast+monitor+slaap spullen) en weer terug te brengen op zondag
zou geen probleem moeten zijn denk ik, alles bij mekaar wordt toch al een beetje krap, dus iets krapper zou niets uit moeten maken, aleen zorgen dat zachte spullen er tussen staan/liggen tegen beschadegingen
ff zitten nadenken en count me in, net een plekje gereserveerd :icon_pidu:
zullen tegen die tijd een lijstje van top 5 spellen moeten samenstellen zodat we hopelijk tenminste 1 spel tegen mekaar/met mekaar tegen anderen kunnen spelen (en weten welk spel te moeten kopen tegen die tijd om er niet uit gegooid te worden :icon_lol: )